hudy0070 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 if (keyboard_check(ord('A'))) && (keyboard_check_pressed(vk_down) ) { sprite_index=but } To jest kod jak zrobić repeat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 if (keyboard_check(ord('A'))) && (keyboard_check_pressed(vk_down) ) { sprite_index=but } To jest kod jak zrobić repeat? A co tu chcesz dać do repeat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 no bo jak nacisne tą kombinacje klawiszy to robi tą akcję nonstop a ja chcę tylko raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Repeat służy do powtarzania jakichś akcji wiele razy, więc to chyba nie to co chcesz osiągnąć. A chcesz, żeby to się robiło po każdym naciśnięciu przycisku tylko raz? Czy ogólnie w całej grze tylko raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 1 raz na jedno naciśnięcie klawisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 1 raz na jedno naciśnięcie klawisza Zamiast keyboard_check to keyboard_check_pressed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 nic nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 nic nie dało if (keyboard_check_pressed(ord('A'))) && (keyboard_check_pressed(vk_down) ) then sprite_index=but; A w animation end evencie: if sprite_index=but then sprite_index=niebut; Może o to chodziło, że ziomal butuje bez przerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 nom właśnie o to chodzi że butuje bez przerwy xD Gdy napisze to drugie to mi się wogóle nie robi EDIT: wystarczyło wpisać coś takiego: if (keyboard_check_released(ord('A'))) && (keyboard_check_released(ord('S'))) then sprite_index=stoi; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się