Kamilek Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Mam nastepujacy problem: Chcialbym aby pole widzenia bylo ograniczone jesli jest przed nim przeszkoda, po prostu zeby nie "przechodzil" przez inne objekty. W tej chwili mam to jako osobny objekt, ale przypuszczam ze bedzie trzeba uzyc surface. Czy moglibyscie mi pomoc? Chcialbym to zrobic jak w najprostszy sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 collision_line - najprostszy, banalny sposób. Sprawdź polską dokumentację. Ponieważ temat nie jest zaawansowanym problemem, przenoszę, bo to absurd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Hm... nie jasno sie wyrazilem... Chodzi mi bardziej o cos takiego: Zeby "pole widzenia" nie przechodzilo za "przeszkode". Edit: chodzi mi o "rysowanie" tego pola Down: gdzies, cos... konkrety prosze :D jak bys mogl to znalezc, bylbym wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 nawet gdzieś jest taki przykład na stronie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jesli ktos zainteresowany tu jest przyklad: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=87 Przykład pokaże nam jak można urealnić troszkę AI przeciwników dodając im pole widzenia. rozmiar: 3KB | autor: Matthew_Kane Chociaz ciagle to nie jest to o co mi chodzilo, to postanowilem moj problem rozwiazac inaczej. Wszytkim ktorzy odp. dziekuje. TEMAT ZAMYKAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi