balosek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Witam Robię grę i chciałbym zrobić tak żeby drugi potworek (ten pierwszy to ja) chodził w kółko wyznaczoną trasą. Jak coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Pathem. #Down Napisal wyznaczona trasa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 alarmami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balosek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 jaki patchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No w drzewku folderów jest taki folder jak "Path", dajesz Add Path i wyznaczasz drogę. :) Potem dajesz w object dodanie patha i już jedziem z tym śledziem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balosek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 gdzie w object dać dodanie patha? EDIT: dobra już mam mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić tak zeby na planszy byly paski i tylko po tych paskach moga chodzi postacie jak spadna to game over Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 gdzie w object dać dodanie patha? Step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 w create... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balosek Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 jak zrobić tak żeby były paski na planszy i postacie tylko po tych paskach chodziły jak spadną game over gra od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Co do game over'u to rozumiem chodzi ci o to że jak zlecą na sam dół room'a, bo jeśli tak to: if( y > view_height ) { show_message( "Game over! Cielaku!" ); game_restart(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 A nie chodzi mu raczej o pasek life ? O_o" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 @up: O_O @topic: chyba chodzi o takie podłoże jak w platformówce i żeby potwory po nich tylko chodziły ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Paski muszą mieć solid zaznaczone. Teraz w postaciach(step raczej) ustawiasz gravity(grawitację) na wartość(czyli szybkość) jaką chcesz(lepiej żeby nie przekraczała 1). Każdej postaci w evencie kolizji z belką dajesz: move_contact_solid(270,1); vspeed=0; :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 hspeed=0; Chyba vspeed=0 ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 A jak postać spadnie, czyli wypadnie po za room to w obj_postac dajesz Event: Other>Outside room i potem klocki lego: Destroy>Show Message: Game Over> Game Restart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Destroy>Show Message: Game Over> Game Restart Z tego co wiem jak dasz destroy przed reszta akcji to ich nie zdąży wykonac, bo się zniszczy - lepiej dać destroy na końcu ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Chyba vspeed=0 ;p Ano fakt. Poprawione. :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balosek Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 jeszcze mam pytanie jak zrobić tak że jak trzymasz strzałkę to postać idzie a jak puszczasz to stoi i jeszcze drugie pytanie jak ustawiam skakanie to postac tak jakby latala do gory a ja chce zeby normalnie skoczyła jak taki efekt uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 balosek, pisalem ci przez GG - .- ... FaQ chlopie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Z tego co wiem jak dasz destroy przed reszta akcji to ich nie zdąży wykonac, bo się zniszczy - lepiej dać destroy na końcu ;p Wiem, ale mi się <> pomyliły :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się