Skocz do zawartości

Złodziej dusz (tyt. roboczy)


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: tytuł gry Złodziej dusz (tyt. roboczy)

 

Gatunek: gatunek zrecznosciowo/logiczna?

e9a2311426.gif

Opis: Był najpotężniejszym magiem Ziem Północnych. Zagarną władzę w Lodowym Mieście, zabijajac lub doprowadzajac do wypedzenia tych którzy mogli mu przeszkodzić. Gildia Magów pod jego przewodnictwem była poteżniejsza niż kiedykolwiek, zmuszajac wszystkie królestwa do uległości. Armia która dowodził przegnała hordy barbarzyńców pustoszace pogranicze. Ale wciaz mu było mało... A pod bokiem wyrósł mu konkurent sprytny przebiegły i nieuchwytny... Sięgną po zakazana sztukę, czarna magie. Rada Gildii dała mu wybór: Najwiekrze magiczne starcie od Zapomnianej Wojny - On kontra cała Gildia Magów, albo uda sie na wygnanie. W swym szaleństwie porwał sie na niemożliwe, próbował zawładnać trzema złotymi mieczami - pozostawionymi po zapomnianej wojnie wśród śmiertelnych przez bogów światła. Już miał dwa z nich gdy na jego drodze stana ten który miał sie stac legenda swoich czasów, znany pod przydomkiem "Ostrze".

Ostrze posiadajac ostatni ze złotych mieczy staną do walki z Czarnoksieżnikiem i zwyciężył...

Bezcielesne widmo pokonanego wedrowało poprzez otchłań, tam trafił w szpony demona nazywanego Złodziejem Dusz. Mag dostał propozycje nie do odrzucenia, w zamian za moc i powrót do świata żywych miał oddać swa dusz demonowi... Rządny zemsty przyją propozycję, stajac sie niewolnikiem Złodzieja dusz.

Rozczarowany swa rolą i niewolą zbuntował się. Demon z rozbawieniem odarł go z mocy zostawiajac go samemu sobie. Na w pół martwy, bez sił, przeklinajac bogów mroku i światła, dopisał demona do listy osob na których wywrze swa zemste. Już w krótce, jak tylko odzyska moc...

 

Po wielu dniach wyczerpujacej podróży dotarł do ruin Starożytnego miasta w sercu zapomnianego królestwa które upadło niedługo po upadku Cesarstwa i Zapomnianej Wojnie. Kraina ta bedaca przez lata we władaniu złych duchów, dzika i bezludna, kryła jednak skarb. Zapomniane, wypełnione moca kamienie - pozostałośc po martwych od wieków magach, którzy mieli dośc magicznej wiedzy by przywoływać demony, ale nie dośc rozsadku by sie przed nimi potem obronić

 

Czarnoksieżnik by odzyskać siły musi zebrac jak najwiecej Kamieni Mocy, a potem... Urwie komuś róg i wrazi w rzyć...

 

Download: https://gmclan.org/up3255_4_zlodziej_dusz_2o.html

 

Rozmiar pliku: 9835KB

 

CO NA POCZATKU? :kliknac lewym na kolumne z gargulcem (kapliczka mroku), bedzie regenerowac ci mana.

kliknij lewym na ikonke zaklecia w rogu ekranu, jak ne bedzie aktywne nie bedzie rzucac kul ognia...

Duze chropowate bloki kamienia mozna rozwalić czarami, krasnale mozna lapac i rzucac (w roznych celach)...

Uwaga na pułapki...

 

 

sterowanie:

 

strzałki - ruch/podskok/skok

 

! strzałka w dół - wejscie w drzwi

 

spacja (przytrzymać)- rzucenie zaklecia globalnego/na konkretny cel

 

kierunek+shift (przytrzymać oba)- rzucenie szybkiego zaklecia ofensywnego (kuli ognia)

 

ctrl+kierunek- walniecie maczuga

 

"z" - zlapanie krasnala/podniesienie kuli

 

"x"- rzucenie krasnala/kuli (kula jest ciezka i daleko nie poleci), jesli stoimy bez ruchu

to podrzucimy krasnala do gory

"1" kula ognia - leci w lewo albo w prawo, niszczy kruche bloki jak i pozostale zaklecia

 

"3" zaklecie meteory (10 Kamieni Mocy) wymaga wskazania celu i klikniecia LPM.

meteor upada z góry wiec dobze aby nie mial na drodze np: sufitu.

Liczba meteorow w jednym zakleciu : 4

 

"4" zaklecie z kulkami (20 KM) niszczy kruche bloki ( ostroznie, moga rozwalic podłoge i zrobic

paskudna dziure bez wyjścia), 6 kulek wiruje wokół maga, niemozna nimi kierowac,

wpadaja we wszystko co znajdzie sie zbyt blisko (moby i kruche bloki)

 

mikstury: kliknij LPM mikstura zostanie wypita, maxymalna ilosc mikstur - 3

 

F2 - restart ()

 

UWAGA krasnoludki maja mase zastosowań, a beda miec wiecej, wiec rzucajcie nimi ile wlezie w co tylko sie da ;)

 

Autorzy:

Programowanie: ja

Fabuła: ja

Grafika: i niespodzianka... ja

Muzyka: google free sounds + dzwieki z mojej ukochanej gierki z amigi "GODS"

 

to jest mozna powiedziec demko techniczne, ciagle jeszcze łapie pomysły i robie nowa grafike. Jesli ktos bedzie miał jakies odjechane pomysły, niech sie nie krepuje i napisze ;)

 

2 poziomy grywalne i do przejścia (sprawdzone, bez zbierania bonusow)

 

opis wskaznikow na ekranie:

https://gmclan.org/uploader/3255/INSTRUKCJA.jpg

 

poczatek :https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL00.jpg

podziemia: https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL01.jpg

kupa złomu: https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buga na screenie znalazłem. Nie "10 / 8" tylko "8 / 10" many. No chyba, że można mieć więcej niż maks many.

 

Grafika ładna, ale pasek życia kłóci sieze stylem reszty. Zrób pixelartowego bara i umieść w nim gradientowy pasek życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika trochę razi, przebajerowałeś. Nie potrafię dokładnie powiedzieć co jest źle, ale to chyba zbyt jaskrawe kolory. Ah, popracuj trochę nad bugami związanymi z animacją, no i sterowaniem. Rzucanie kuli ognia jest okropnie denerwujące *chodzi o sterowanie*. Postać często porusza się z animacją zatrzymania :f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam wygląd ilpnek w interface jest luz, ale przydałby sie jakiś panel który by te wszystkie elementy łączył, bo troche dziwnie to wygląda kiedy wszystko tak wisi w powietrzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, ale jest troche wkurzających błędów i niedopracowań - na przykład zaciąłem się w tym odcinku z kamieniami ;/ , nie wiem o co chodzi z tym czarem globalnym ;p , a i jak zrestartowałem gre to mi czary nie działały ;F A no i grafika niespójna ( postać wyciągnięta z modelu, tła jakieśtam, krasnale 'pixelowe' ) , oj niespójna... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czar globalny-(tu tylko jeden) po zebraniu 10 kryształów dostajemy nowe zaklecie, po jego rzuceniu gdy klikniemy na cos z nieba spada meteor na ten punkt (maksymalnie 4 meteory), zrzera to 20 punktow mana ale pozwala wykosic te bloki do ktorych nie mamy dostepu, albo dowalic potworkowi z za sciany (jeden warunek nad celem musi byc pusto bo meteor trafia w przeszkode)

 

akurat krasnele tez byly w pełnym 3d, ale sa takie male ze sie to gubi.

W tej chwili 90% grafiki wyszlo z Cinema 4d, tyle ze rozmiar puchnie i puchnie...

 

A błędy i td. probuje powoli wylapywac i usuwac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update. Jak by ktoś chciał zobaczyc moje wypociny to prosze bardzo. polecam kalwisze F5/F6 dość łatwo

spuśćić sobie na łeb kawał skały, pozwolić zdechnac wszystkim krasnalom, zostać wgniecionym przez winde lub tez poprostu zostac zabitym przez pułapki i potwory

 

-poprawiono rzucanie kul ognia (po przerwaniu rzucania zaklecia nalezy ponownie wcisnac shift)

-"aż" 2 grywalne poziomy, moze nie pełne zagadek ale wymagajace ma nadzieje czujnego oka i odrobiny

wyobraźni i pomyślunku

-poprawiony interface

 

/wciaz mozemy utknac przez spuszczenie sobie na łeb kawalka skaly lub przez ruchome bloki

 

widzisz coś czego nie możesz dosiegnać? - urzyj krasnala - on zniesie wszystko (no.. prawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 jest na samym poczatku (+2 moga wypaść z kufrów), 2 sa na słupkach troche dalej i 2 w konstrukcji z kamieni, 1 na wiezy z podnośnikiem (jest tam tez kufer), wiec jesli nie zpłaszczyło ci tego w wodzie pod kamieniami to powinienes miec 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...