copoconaco Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Tytuł: tytuł gry Złodziej dusz (tyt. roboczy) Gatunek: gatunek zrecznosciowo/logiczna? Opis: Był najpotężniejszym magiem Ziem Północnych. Zagarną władzę w Lodowym Mieście, zabijajac lub doprowadzajac do wypedzenia tych którzy mogli mu przeszkodzić. Gildia Magów pod jego przewodnictwem była poteżniejsza niż kiedykolwiek, zmuszajac wszystkie królestwa do uległości. Armia która dowodził przegnała hordy barbarzyńców pustoszace pogranicze. Ale wciaz mu było mało... A pod bokiem wyrósł mu konkurent sprytny przebiegły i nieuchwytny... Sięgną po zakazana sztukę, czarna magie. Rada Gildii dała mu wybór: Najwiekrze magiczne starcie od Zapomnianej Wojny - On kontra cała Gildia Magów, albo uda sie na wygnanie. W swym szaleństwie porwał sie na niemożliwe, próbował zawładnać trzema złotymi mieczami - pozostawionymi po zapomnianej wojnie wśród śmiertelnych przez bogów światła. Już miał dwa z nich gdy na jego drodze stana ten który miał sie stac legenda swoich czasów, znany pod przydomkiem "Ostrze". Ostrze posiadajac ostatni ze złotych mieczy staną do walki z Czarnoksieżnikiem i zwyciężył... Bezcielesne widmo pokonanego wedrowało poprzez otchłań, tam trafił w szpony demona nazywanego Złodziejem Dusz. Mag dostał propozycje nie do odrzucenia, w zamian za moc i powrót do świata żywych miał oddać swa dusz demonowi... Rządny zemsty przyją propozycję, stajac sie niewolnikiem Złodzieja dusz. Rozczarowany swa rolą i niewolą zbuntował się. Demon z rozbawieniem odarł go z mocy zostawiajac go samemu sobie. Na w pół martwy, bez sił, przeklinajac bogów mroku i światła, dopisał demona do listy osob na których wywrze swa zemste. Już w krótce, jak tylko odzyska moc... Po wielu dniach wyczerpujacej podróży dotarł do ruin Starożytnego miasta w sercu zapomnianego królestwa które upadło niedługo po upadku Cesarstwa i Zapomnianej Wojnie. Kraina ta bedaca przez lata we władaniu złych duchów, dzika i bezludna, kryła jednak skarb. Zapomniane, wypełnione moca kamienie - pozostałośc po martwych od wieków magach, którzy mieli dośc magicznej wiedzy by przywoływać demony, ale nie dośc rozsadku by sie przed nimi potem obronić Czarnoksieżnik by odzyskać siły musi zebrac jak najwiecej Kamieni Mocy, a potem... Urwie komuś róg i wrazi w rzyć... Download: https://gmclan.org/up3255_4_zlodziej_dusz_2o.html Rozmiar pliku: 9835KB CO NA POCZATKU? :kliknac lewym na kolumne z gargulcem (kapliczka mroku), bedzie regenerowac ci mana. kliknij lewym na ikonke zaklecia w rogu ekranu, jak ne bedzie aktywne nie bedzie rzucac kul ognia... Duze chropowate bloki kamienia mozna rozwalić czarami, krasnale mozna lapac i rzucac (w roznych celach)... Uwaga na pułapki... sterowanie: strzałki - ruch/podskok/skok ! strzałka w dół - wejscie w drzwi spacja (przytrzymać)- rzucenie zaklecia globalnego/na konkretny cel kierunek+shift (przytrzymać oba)- rzucenie szybkiego zaklecia ofensywnego (kuli ognia) ctrl+kierunek- walniecie maczuga "z" - zlapanie krasnala/podniesienie kuli "x"- rzucenie krasnala/kuli (kula jest ciezka i daleko nie poleci), jesli stoimy bez ruchu to podrzucimy krasnala do gory "1" kula ognia - leci w lewo albo w prawo, niszczy kruche bloki jak i pozostale zaklecia "3" zaklecie meteory (10 Kamieni Mocy) wymaga wskazania celu i klikniecia LPM. meteor upada z góry wiec dobze aby nie mial na drodze np: sufitu. Liczba meteorow w jednym zakleciu : 4 "4" zaklecie z kulkami (20 KM) niszczy kruche bloki ( ostroznie, moga rozwalic podłoge i zrobic paskudna dziure bez wyjścia), 6 kulek wiruje wokół maga, niemozna nimi kierowac, wpadaja we wszystko co znajdzie sie zbyt blisko (moby i kruche bloki) mikstury: kliknij LPM mikstura zostanie wypita, maxymalna ilosc mikstur - 3 F2 - restart () UWAGA krasnoludki maja mase zastosowań, a beda miec wiecej, wiec rzucajcie nimi ile wlezie w co tylko sie da ;) Autorzy: Programowanie: ja Fabuła: ja Grafika: i niespodzianka... ja Muzyka: google free sounds + dzwieki z mojej ukochanej gierki z amigi "GODS" to jest mozna powiedziec demko techniczne, ciagle jeszcze łapie pomysły i robie nowa grafike. Jesli ktos bedzie miał jakies odjechane pomysły, niech sie nie krepuje i napisze ;) 2 poziomy grywalne i do przejścia (sprawdzone, bez zbierania bonusow) opis wskaznikow na ekranie: https://gmclan.org/uploader/3255/INSTRUKCJA.jpg poczatek :https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL00.jpg podziemia: https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL01.jpg kupa złomu: https://gmclan.org/uploader/3255/SOUL02.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 jeszcze nie gralem ale ładna grfika - zachecajaca ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 jak na złodzieja dusz to wcale odporny i zwinny nie jest,moja babka lepiej się rusza.... ide pomęczyć tą gre i dam edita: dobre wykonanie,zrób coś ala mortal kombat(z przyczyn technicznych nie mogłem długoi tego testować) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Buga na screenie znalazłem. Nie "10 / 8" tylko "8 / 10" many. No chyba, że można mieć więcej niż maks many. Grafika ładna, ale pasek życia kłóci sieze stylem reszty. Zrób pixelartowego bara i umieść w nim gradientowy pasek życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 w poszukiwaniu kamieni mocyomg, cztery kryształki? lowrider, przeczytaj opis. Jeszcze raz. Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 omg, cztery kryształki? lowrider, przeczytaj opis. Jeszcze raz. Dokładnie. nie życzę sobie żebyś cokolwiek mówił do mnie więc traktuj mnie jak powietrze... a gra będzie dobra bo te animacje są ciekawe i kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Grafika trochę razi, przebajerowałeś. Nie potrafię dokładnie powiedzieć co jest źle, ale to chyba zbyt jaskrawe kolory. Ah, popracuj trochę nad bugami związanymi z animacją, no i sterowaniem. Rzucanie kuli ognia jest okropnie denerwujące *chodzi o sterowanie*. Postać często porusza się z animacją zatrzymania :f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 No niewiem czemu trawa nie miala by byc soczyście zielona, a drzewka nie sa az tak jaskrawe. Natomiast krasnale musza być krwiście czerwone bo by ich w tej trawie nie bylo widać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Moim zdaniem grafik jest bardo dobra, ale do siebie nie pasuje. Troche głupie wydaje mi sie to łapanie krasnali, jak narazie 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 tiaa... przejdz przez pułapki z 10% hp bez pusczania krasnali przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Grafika jest w całości wykonana przez Ciebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 W całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 sam wygląd ilpnek w interface jest luz, ale przydałby sie jakiś panel który by te wszystkie elementy łączył, bo troche dziwnie to wygląda kiedy wszystko tak wisi w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Fajne, ale jest troche wkurzających błędów i niedopracowań - na przykład zaciąłem się w tym odcinku z kamieniami ;/ , nie wiem o co chodzi z tym czarem globalnym ;p , a i jak zrestartowałem gre to mi czary nie działały ;F A no i grafika niespójna ( postać wyciągnięta z modelu, tła jakieśtam, krasnale 'pixelowe' ) , oj niespójna... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 czar globalny-(tu tylko jeden) po zebraniu 10 kryształów dostajemy nowe zaklecie, po jego rzuceniu gdy klikniemy na cos z nieba spada meteor na ten punkt (maksymalnie 4 meteory), zrzera to 20 punktow mana ale pozwala wykosic te bloki do ktorych nie mamy dostepu, albo dowalic potworkowi z za sciany (jeden warunek nad celem musi byc pusto bo meteor trafia w przeszkode) akurat krasnele tez byly w pełnym 3d, ale sa takie male ze sie to gubi. W tej chwili 90% grafiki wyszlo z Cinema 4d, tyle ze rozmiar puchnie i puchnie... A błędy i td. probuje powoli wylapywac i usuwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 tyle ze rozmiar puchnie i puchnie... To wczytuj grafiki z zewnątrz... ;p A jak zebrać te krzyształy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Mały update. Jak by ktoś chciał zobaczyc moje wypociny to prosze bardzo. polecam kalwisze F5/F6 dość łatwo spuśćić sobie na łeb kawał skały, pozwolić zdechnac wszystkim krasnalom, zostać wgniecionym przez winde lub tez poprostu zostac zabitym przez pułapki i potwory -poprawiono rzucanie kul ognia (po przerwaniu rzucania zaklecia nalezy ponownie wcisnac shift) -"aż" 2 grywalne poziomy, moze nie pełne zagadek ale wymagajace ma nadzieje czujnego oka i odrobiny wyobraźni i pomyślunku -poprawiony interface /wciaz mozemy utknac przez spuszczenie sobie na łeb kawalka skaly lub przez ruchome bloki widzisz coś czego nie możesz dosiegnać? - urzyj krasnala - on zniesie wszystko (no.. prawie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 hmmm doszedłem do drugich "stalowych" drzwi i nie wiem jak je odblokować ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Walnac meteorami w blokujace je od góry bloki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 A, nie mam jeszcze meteora xd, potrzeba by zebrac 10 kryształow ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 5 jest na samym poczatku (+2 moga wypaść z kufrów), 2 sa na słupkach troche dalej i 2 w konstrukcji z kamieni, 1 na wiezy z podnośnikiem (jest tam tez kufer), wiec jesli nie zpłaszczyło ci tego w wodzie pod kamieniami to powinienes miec 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 A jak dostać się na podnośnik? wysłac krasnala? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 skaczac po słupkach? z pierwszego podnośnika? chyba faktycznie nie jest to takie oczywiste, trzeba bedzie poprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 chyba faktycznie nie jest to takie oczywiste, trzeba bedzie poprawic No trzeba przyznać że ciężko się połapać po czy m da sie skakać po czym nie, po prostu grafika mało czytelna - popracuj nad tym a gra bedzie naprawde ciekawa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Bardzo fajna grafika i gierka pomysłowa! Tylko, że nie ma linku do pierwszego screena xP Dużo się napracowałeś. Gratuluję.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się