Skocz do zawartości

Mały problem...


Solmis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

 

Server:

 

STEP:

 

switch(acc_id)
{
    case 20:

    readbyte(20);
    reg_name = readstring();
    reg_pass = readstring();
    reg_voc = readstring();
    accuracy = readint();
    strenght = readint();
    agility = readint();
    vitality = readint();
    magic_power = readint();
    HP = readint();
    MP = readint();
    defense = readint();
    level = readint();
    bp1 = readstring();
    bp2 = readstring();
    bp3 = readstring();
    bp4 = readstring();
    bp5 = readstring();
    pos_x = readint();
    pos_y = readint();
    experience = readint();
    damage = readint();

 

ini_open(reg_name + ".avs")

    ini_section_exists("Avsen");

    ini_key_exists("Avsen","username");

    ini_write_string("Avsen","username",reg_name);

    ini_key_exists("Avsen","password");

    ini_write_string("Avsen","password",reg_pass);

    ini_key_exists("Avsen","statuz");

    ini_write_string("Avsen","statuz","player");

    ini_key_exists("Avsen","status");

    ini_write_string("Avsen","status","Offline");
    
    ini_key_exists("Avsen","vocation");

    ini_write_string("Avsen","vocation",reg_voc);
    
    ini_key_exists("Avsen","accuracy");

    ini_write_real("Avsen","accuracy",accuracy);
    
    ini_key_exists("Avsen","strength");

    ini_write_real("Avsen","strength",strenght);
    
    ini_key_exists("Avsen","agility");

    ini_write_real("Avsen","agility",agility);
    
    ini_key_exists("Avsen","vitality");

    ini_write_real("Avsen","vitality",vitality);
    
    ini_key_exists("Avsen","magic_power");

    ini_write_real("Avsen","magic_power",magic_power);
    
    ini_key_exists("Avsen","defense");

    ini_write_real("Avsen","defense",defense);
    
    ini_key_exists("Avsen","HP");

    ini_write_real("Avsen","HP",HP);
    
    ini_key_exists("Avsen","MP");

    ini_write_real("Avsen","MP",MP);
    
    ini_key_exists("Avsen","BP1");

    ini_write_string("Avsen","BP1",bp1);
    
    ini_key_exists("Avsen","BP2");

    ini_write_string("Avsen","BP2",bp2);
    
    ini_key_exists("Avsen","BP3");

    ini_write_string("Avsen","BP3",bp3);
    
    ini_key_exists("Avsen","BP4");

    ini_write_string("Avsen","BP4",bp4);

    ini_key_exists("Avsen","BP5");

    ini_write_string("Avsen","BP5",bp5);
    
    ini_key_exists("Avsen","Exp");

    ini_write_real("Avsen","Exp",experience);  
    
    ini_key_exists("Avsen","damage");

    ini_write_real("Avsen","damage",damage);  
  
    ini_key_exists("Avsen","level");

    ini_write_real("Avsen","level",level);  
    
    ini_key_exists("Avsen","X");

    ini_write_real("Avsen","X",pos_x);
    
    ini_key_exists("Avsen","Y");

    ini_write_real("Avsen","Y",pos_y);     
  
    ini_close();

 

Klient:

 

Objekt gracza, alarm[0] with redo

 

    readbyte(20);
    reg_name = readstring();
    reg_voc = readstring();
    accuracy = readint();
    strenght = readint();
    agility = readint();
    vitality = readint();
    magic_power = readint();
    HP = readint();
    MP = readint();
    defense = readint();
    level = readint();
    experience = readint();
    damage = readint();
    bp1 = readstring();
    bp2 = readstring();
    bp3 = readstring();
    bp4 = readstring();
    bp5 = readstring();
    pos_x = readint();
    pos_y = readint();

 

To są kawałki kodu, z którymi mam problem...

 

Mianowicie w efekcie otrzymuje:

 

effectgx7.png

 

Myślę, że coś namieszałem z int, string, real...

Ale dziwne jest w takim razie to, że Damage wychodzi 0...

Ustawione jest przy rejestracji na 1...

Ale to musi być coś z zapisywaniem, bo w pliku z danymi damage wynosi 0... -.-

 

TIA (Thanks In Advance) nie mylić z "tak" xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...