Misteroous Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Witam ponownie! A wiec przejde odrazu do rzeczy. Chodzi mi o to aby potworek ktory do mnie podejdze po 5 uderzeniach mnie zabijal ale zeby bil te dmg w odstepach czasowych ok. 1s. Nie znam sie na skrptach i prosilbym o danie tu takiego skrypta i wyjasnienie co gdzie ma sie znalezc jezeli znajdzie sie taka osoba z wielkim sercem xD bede mu baaaardzo wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 no to akurat w tej sekwencji masz bardzo duze pole do popisu- mozna zrobic to na bardzo wiele sposobow ;D jezeli nie znasz sie na kodowaniu to nie pozostaje ci nic innego niz alarmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 w hero: create: health=100 alarm[0] = 30; alarm 0: if distance_to_object(obj_wrog) < 10 health-=25 alarm[0] = 30; nie wiem czy dobrze ale chyba tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A nie lepiej dać ranienie gracza w object potwora? Po co gracz ma obliczać damage od potwora- mała konwersja kodu i potwór sam se oblicza damage ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Yoda w takim razie zademonstruj nam swoj kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 objpotwor: Create: damage=5; fight=1; Step: if ( distance_to_object(gracz) < 32 ) && (fight==1) { gracz.hp-=damage; alarm[0]=50; fight=0; } Alarm0: fight=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 wyskakuje taki blad: ___________________________________________ ERROR in action number 2 of Step Event for object bject22: Error in code at line 3: object26.hp-=damage; at position 2: Unknown variable hp co z tym zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 wyskakuje taki blad: ___________________________________________ ERROR in action number 2 of Step Event for object bject22: Error in code at line 3: object26.hp-=damage; at position 2: Unknown variable hp co z tym zrobic?? Zamiast hp daj health -.- Ani trochę się nie znasz na zmiennych... Lub w create daj: hp=100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 30 Listopada 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Lub w create daj: CODEhp=100 W "create" postaci, jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się