D!4bl0 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam wszystkich Mam mały problem z moja grą ponieważ kiedy sie zblirze do potwora na odpowiednią odległosc zaczyna mnie gonić ale drazni mnie to nie odwraca sie do mnie tylko stoi. Moje pytanie jak zrobić aby np. bohater był na północ od obiektu potwora to potwór zrobił obrot do góry i dopiero szedł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Sprawdzaj direction gracza ;Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 No tak ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 No tak ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić ;( Może jakiś przykład dacie? prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 kod po sprawdzeniu dystansu przez potwora do gracza ;p: switch(gracz.direction) { case 90: direction=90; break; case 180: direction=180; break; case 0: direction=0; break; case 270: direction=270; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 to juz chyba lepiej point_direction , myslisz ze akurat mu sie direction na 90 zatrzyma xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Zrobiłem tak jak kazal Yoda ale teraz jak sie ruszam to potwór leci w tym kierunku:PP prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 to daj zamiast tego w step: direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y); speed=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się