Skocz do zawartości

Parent - coś nowego...


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

No więc robię grę i nie wiem jak sie robi na PARENTACH. Bo chce że jak gracz zbliży się do broni (zbroi) to ją bierze i to umiem ale tylko jak pisze osobno kod do osobnego obiektu. No i teraz nie wiem jak dać do paretna broń żeby było tak:

if distance_to_object(objParent)

Pls pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki działa :) Ale mam jeszcze jeden problem. Wszystkie bronie mają

global.wloz=0

i później jak wciskam G blisko boni to obydwie się mnie trzymają. Wiecie co z tym zrobić?

 

@Up: Yoda, jak skończę tą gre to będziesz w CREDITS'ach (bo zazwyczaj NIE KOŃCZE :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dla wszystkich broni nie robi sie zmiennej globalnej... -.- wystarczy dac im nie global.wloz tylko wloz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ah, dzięki psichix. Właśnie mi się oświeciło, bo GLOBAL odwołuje się od każdego obiektu i od każdego rooma. Jeszcze raz dzieki

 

EDIT: Ale jest mały problem, bo ja mam scripta ze zmienną "wloz" i w obiekcie "objZmienna" mam Execute Script i mam scripta. I jak włączam to mi wyskakuje błąd bo nie mam zadeklarowanej wartości "wloz" i dlatego zrobiłem zmienną "global.wloz" żebym mógł zawsze to robić.

 

EDIT2: No i wiecie jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...