Gość Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 No więc robię grę i nie wiem jak sie robi na PARENTACH. Bo chce że jak gracz zbliży się do broni (zbroi) to ją bierze i to umiem ale tylko jak pisze osobno kod do osobnego obiektu. No i teraz nie wiem jak dać do paretna broń żeby było tak: if distance_to_object(objParent) Pls pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 W edycji obiektu jest okienko 'parent' - tam go ustaw :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Dzięki działa :) Ale mam jeszcze jeden problem. Wszystkie bronie mają global.wloz=0 i później jak wciskam G blisko boni to obydwie się mnie trzymają. Wiecie co z tym zrobić? @Up: Yoda, jak skończę tą gre to będziesz w CREDITS'ach (bo zazwyczaj NIE KOŃCZE :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Bo dla wszystkich broni nie robi sie zmiennej globalnej... -.- wystarczy dac im nie global.wloz tylko wloz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ah, dzięki psichix. Właśnie mi się oświeciło, bo GLOBAL odwołuje się od każdego obiektu i od każdego rooma. Jeszcze raz dzieki EDIT: Ale jest mały problem, bo ja mam scripta ze zmienną "wloz" i w obiekcie "objZmienna" mam Execute Script i mam scripta. I jak włączam to mi wyskakuje błąd bo nie mam zadeklarowanej wartości "wloz" i dlatego zrobiłem zmienną "global.wloz" żebym mógł zawsze to robić. EDIT2: No i wiecie jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Zrób wloz = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mysisz wyznaczyć object w jakim znajduje się zmienna np. obj_zbroja.wloz=1 chyba wiesz oco teraz chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się