pilar36 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 <_< otoz mam taki kod w stepie: // kozystam z przykladu "znajdowanie drogi" if direction=0 then sprite_index=n_e; if direction=45 then sprite_index=n_ne; if direction=90 then sprite_index=n_n; if direction=135 then sprite_index=n_nw; if direction=180 then sprite_index=n_w; if direction=225 then sprite_index=n_sw; if direction=270 then sprite_index=n_ss; if direction=315 then sprite_index=n_se; if(mouse_check_button_pressed(mb_left)) { Ready = true; path_end(); direction=( point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) div 45 ) *45; with(P)instance_destroy(); mp_grid_path(g,p0,x,y,(mouse_x div 32*32)+16,(mouse_y div 32*32)+16,true); for(i=1;i<path_get_number(p0);i+=1) { xx = path_get_point_x(p0,i); yy = path_get_point_y(p0,i); instance_create(xx,yy,P); } } if(mouse_check_button_pressed(mb_right) && Ready) { Ready = false; path_start(p0,szybkosc,0,1); } Wszystko jest ok tylko ze zmiana animacji nastempuje z sekundowym opuznieniem, co zrobic aby takiego opuznienia nie bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Nie wiem, może spróbuj zamienić kolejność, tj. to: if direction=0 then sprite_index=n_e; if direction=45 then sprite_index=n_ne; if direction=90 then sprite_index=n_n; if direction=135 then sprite_index=n_nw; if direction=180 then sprite_index=n_w; if direction=225 then sprite_index=n_sw; if direction=270 then sprite_index=n_ss; if direction=315 then sprite_index=n_se; przenieść na sam koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 za duzo to nie dalo^^ :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Moze jednak ktos sie jakos jeszcze wypowie w tej sprawie?? :boxed: Dodatkowy problem: kod nie animuje mi postaci.... HEEEELP! :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ciężko powiedziec co jest nie tak - zarzuć plikiem (gm6 ) :) @down: te wyciete czesci mogą zawierać przyczynę no ale... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 hmmmm no to zaraz ci dam, tylko wytne kilka czesci z projektu^^ ERROR: YOU MUST WAIT FOR EDIT xD https://gmclan.org/up1033_4_ll.html <--prosz... B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Hmmm nie weim - radziłbym ci poskładać sprity tego kolesia do jednego gifa - i jego wczytać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 <_< heh, czyli nie pozostaje mi nic niz czekac na mistrza Tymona badz na laske oswiecenia...... :( :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Lol? no co nie umiesz se podzielić bitmapy i złożyć ją w jednego gifa? =o Tak będzie prosciej - po co mieć taki syf :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 raczej niet^^ jeszcze tego nie robilem *nie bylo takiej potrzeby xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 To jest bardzo minimalne opóźnienie 0.o ale wygląda na to że wystarczy zmienić STEP na END STEP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 raczej niet^^ jeszcze tego nie robilem *nie bylo takiej potrzeby xD Lol to se zmień - będzie wygodniej... no chyba żę nie umiesz bo wtedy nie będziesz wiedział co zmienić w przykładzie żeby działało <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 END STEP nic nie dal... a jak zrobic takie fajne cus o czym mowil Yoda :huh: ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Normalnie - w jakimś gif animatorze se to poskładaj. I potem wczytujesz od razu całego gifa :G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 to wiem, chodzi mi o podzielenie klatek animacji w kodzie^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Oo po co? Ładujesz tego gifa i tam gdzie masz puścić animację dajesz tego sprita ;O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 wraz nie o to mi chodzi^^ 1.sklejam wszystkie animacje chodzenia do jednego pliku 2.odczytuje na potrzeby odpowiednie klatki xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Jest coś takiego jak image_index :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 daj tak: // kozystam z przykladu "znajdowanie drogi" if(mouse_check_button_pressed(mb_left)) { Ready = true; path_end(); direction=( point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) div 45 ) *45; with(P)instance_destroy(); mp_grid_path(g,p0,x,y,(mouse_x div 32*32)+16,(mouse_y div 32*32)+16,true); for(i=1;i<path_get_number(p0);i+=1) { xx = path_get_point_x(p0,i); yy = path_get_point_y(p0,i); instance_create(xx,yy,P); } } if(mouse_check_button_pressed(mb_right) && Ready) { Ready = false; path_start(p0,szybkosc,0,1); } if direction=0 then sprite_index=n_e; if direction=45 then sprite_index=n_ne; if direction=90 then sprite_index=n_n; if direction=135 then sprite_index=n_nw; if direction=180 then sprite_index=n_w; if direction=225 then sprite_index=n_sw; if direction=270 then sprite_index=n_ss; if direction=315 then sprite_index=n_se; nie mogę z was :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 @cekol, to nic nie dalo^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się