GMcliker Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Jak zrobić czar taki jaki jest np. w almorze ??? Widziałem takie efekty w różnych grach i chciałbym to zastosować do mojej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 obiekt obj_czar: draw: draw_set_blend_mode(bm_add) draw_sprite(sprite_czaru,0,x,y) // wazne by sprite_czaru mial czarne tlo, bo wszystko co czarne bedzie przezroczyste draw_set_blend_mode(bm_normal) teraz do stepa wystarczy dac jakis system poruszania (nawet zwykle speed i direction) i czar gotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Wytłumacz bardziej o co ci chodzi. Chcesz wiedzieć jak zrobić że jak klikniesz w ikonę to tworzy się czar? Czy o coś innego ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 A może o to chodz że po naciśnięciu klawisza ludzik robi jekieś ruchy i jakaś błyskawica sie tworzy czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Nic mi dało to twoje tłumaczenie Psichix.Dałem wszystko i dupa nie działa... EDIT:Chodzi oto że czar się rusza, np. wokół gracza lata błyskawica albo jakieś kółka jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 zaraz dostaniesz przyklad w edicie EDIT: https://gmclan.org/up1105_11_czary.html jako system ruchu dalem figury Lissajou - ladnie wygladaja i latwo je tworzyc, wystarczy zmieniac wartosci zmiennych obiektu obj_czar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Wiesz , jest coś takiego jak rejestrowana wersja a ja jej nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Wiesz, jest cos takiego jak szosty zmysl, a ja tego nie mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdiSlayer Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Też nie mam pro edition. Ale jakoś tam robie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Bez pro zrobienie takiego efektu bedzie zaje**scie truudne, wiec radze zmobilizowac sie finansowo i zakupic pro, lub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Wiem że to jest aż prymitywne, ale looknij na To: przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 @UP Co ty odwalasz? Przykład bez rooma i w dodatku bohater tworzy obiekt który nie istnieje. No, no... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Sorki nie ten plik dałem, mam nadzieję że tym razem dom dobry:czar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 no Adamie zaszalales... po pierwsze: jezeli chcesz zrobic cos pozadnego to musisz zarejestrowac gm po drugie: chcesz zrobic czar to masz kod: GRACZ: step: if keybord_check_pressed(klawisz) { if czar=1 //numer czaru { instance_create(gracz.x,gracz.y,efekt_czaru; //tworzy aure przy postaci instance_create(gracz.x+80,gracz.y+80,obj_czar); //tworz czar } } obj_czar: ANIMATION END instance_destroy(); efekt_czaru: ANIMATION END instance_destroy() kolizia potwora z czarem: hp -=10; i tyle.... :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: P.s. i po co kombinowac z timerami.... ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 @Adamosca: looooooooool nie - co to ma k..a być xD lol ludzie jak sami nie umiecie to nie pomagajcie innym co? :thumbsup: sam zaraz zrobie jakis przyklad <_< EDIT: http://www.gmclan.org/up2576_11_czary.html - zrobione! powinno działać na bez pro :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 No też coś zrobiłem. Zarazem to coś co się kręci wokół wroga jak i strzał. Niestety image_angle jest na pro, ale możesz wykombinować coś bez pro(np kolisty pocisk i nieobracające się dusze). A oto link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 jednak moj przyklad daje o wiele lepszy efekt, bo w prosty sposob mozna 'sterowac' czarem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 @up: ale twój jest na pro :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Co powiecie na mój "czar" dla wersji niezarejestrowanej? https://gmclan.org/up2782_11_czar.html Instrukcje: Poruszaj szybko myszą po ekranie, lub naciskaj <- i -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Ja jeszce troche ulepszyłem przykład. Link. Nie licząc tego image_angle to wszystko pod niezarejestrowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się