Skocz do zawartości

3D nierówny teren


1pietras

Rekomendowane odpowiedzi

To jest dwuwymiarowa tablica przechowująca informacje o wysokości np. o nazwie z i rozmiarach width i height.

Rysujesz tak:

d3d_primitive_begin( pr_trianglelist );
for( xx = 0; xx < width - 1; xx += 1 )
{
     for( yy = 0; yy < height - 1; yy += 1 )
     {
          d3d_vertex( xx * 32, yy * 32, z[xx,yy] );
          d3d_vertex( ( xx + 1 ) * 32, yy * 32, z[xx+1,yy] );
          d3d_vertex( xx * 32, ( yy + 1 ) * 32, z[xx,yy+1] );
                         
          d3d_vertex( ( xx + 1 ) * 32, ( yy + 1 ) * 32, z[xx,yy+1] );
          d3d_vertex( xx * 32, ( yy + 1 ) * 32, z[xx+1,yy] );
          d3d_vertex( ( xx + 1 ) * 32, yy * 32, z[xx+1,yy+1] );
     }
}
d3d_primitive_end();

Wielkość kratki ma 32x32 pixele. Powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...