RaistlinBlackRobe Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Więc sprawa wygląda nastepująco: W mojej grze bohaterowi towarzyszą jednostki(unity), które atakują i poruszają się wtedy kiedy on(istnieje wyjątek, gdy są daleko, wtedy idą poprostu do bohatera) Nie wiem jak zrobić, aby nie wchodziły na siebie i bohatera. Move_contact_solid i speed=0 odpadają, ponieważ potrzebują zrobic to tak, aby jednostki nie traciły prędkości. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc. PS.: Widok top down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 mp_potential_step(); O tej funkcji radze poczytac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Polecam sprawdzać odległość do punktu docelowego: if distance_to_point(idzx,idzy) < I {...} gdzie I=ilosc zaznaczonych rycerzy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 mp_potential_step(); O tej funkcji radze poczytac :) Dzięki, częściowo to pomaga. Niestety zapomniałem podać sposobu poruszania. Otóż sterowanie opiera się na direction i speed. Więc zamiana move_toward_point(w skrypcie wracania do drużyny) na mp_potential_step załatwiły tylko sprawe wpadania na bohatera, ale nie na inne unity. @offtopic: Mam też inny problem z lengthdirem. otóż pozycja x we fragmencie skryptu rysowania broni: obj_hero.x + lengthdir_x(18+obj_hero.stab,obj_hero.image_angle-70) Następnie mam timeline'a który zmienia zmienną stab. Noi zamiast dźgać to broń wywala po dziwnym kątem i timeline się zatrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 mp_potential_step załatwiły tylko sprawe wpadania na bohatera, ale nie na inne unity. Przecież mp_potential_step omija wszystkie 'solidy' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 można mu ustalić czy ma omijać solidy czy ogólnie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Niestety nie zostałem zrozumiany. Nie używam mp_potential_step do poruszania się, tylko poruszam się za pomocą ustalania direction i speed. Sterowanie jest takie jak w samochodówkach, tylko, że poruszamy kilkoma jednostkami naraz i jeśli one wpadną na coś to powracając wpadają na siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się