Skocz do zawartości

Zablokowane rozmywanie objecta


m@rcixxx

Rekomendowane odpowiedzi

W 3d czy 2d?

W 3d to trzeba dll'a uzyc, bo w gm sie nie zrobi (sprawdzalem wszystkie mozliwe sposoby (nawet ten ponizszy), serio)

w 2D wystarczy robic zrzut ekranu, zapisac do sprite'a, a potem rysowac z alpha rownym np. 0.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobimy na backgroundach - mniej roboty z nimi

 

obiekt blur (musi byc ostatnia instancja w roomie):

Create:

blur_bac=-1

Draw:

if(background_exists(blur_bac))draw_background(blur_bac,0,0)
blur_bac=background_create_from_screen(0,0,window_get_width(),window_get_height(),0,0,0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stworz obiekt smuga.

Create:

alpha=1
rate=1/max(1,player.speed)
sprite=player.sprite_index
frame=player.image_index
xscale=player.image_xscale
yscale=player.image_yscale
dir=player.image_angle

Draw:

draw_sprite_ext(sprite,frame,x,y,xscale,yscale,dir,c_black,alpha)
alpha-=rate

 

A w obiekcie player

Step:

instance_create(x,y,smuga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoda - jeżeli chodziło ci o ślady opon to ja dziękuję. :]

:P takie rzeczy to ja robiłem jak miałem 10 lat :P

Mi chodzi o ssssssmmmmmuuugggiiiii :)

 

No dobra to jak nikt nie potrafi mi pomóc,

to mam jeszcze małe pytanie : Jak zrobić

żeby długość takich "smóg" zależała od prędkości.

( im większa tym dłuższe )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...