Misiek999 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 to chyba jest zle ( u mnie nie dziala ) :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Bo możliwe, że zamiast zmiany sprite'a ma zmieniać się image, tak? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Zmienia sie sprita a nie image ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Ale działa ci już to, autorze tematu? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 m@rcixxx'owi nie chcial chodzic ten moj kod bo zrobil gdzies blad. Teraz go naprawil i jest gites, wszystko chodzi :] zobacz kilka postow wyzej ( zanim podales swoj sposob ) napisal ze juz jest ok :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Działa ale przy kodach Miśka, ale mogę sprawdzić twój pomysł. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Ten kod nie chce działać, nie wiem dlaczego. Wiecie może jak zrobić takie coś w inny sposób, np. klockami? Na klockach może się nie dać Sprawdź cos takiego: w evencie kolizja daj kod: if sprite_index = sprite_1 { sprite_index = sprite_2 } ........ if spite_index = sprite_3 { sprite_index = sprite_4 } Ja takiego rozwiązania raz użyłem i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 jak masz animacje tego samochodu co się rozwala to w create : image_single=0; przy kolizji ze ścianą czy tam przeszkodą daj image_single +=1; zamiast 1 możesz dać np 0.01 żeby wolniej rozwalało a w animation_end czy coś takiego daj zmiane na inny obiekt np rozwalony samochód totalnie alb wpisz ostatnią klatke animacji czyli image_single = ostatnia :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się