Wuteng Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Oto link do demka (narazie) mojej gierki: Sesijcie Niedługo :blink: zrobie pełną :blink: demko ma 10 poziomów pełna będzie miała 100 i bossa. Pewien członek forum jż ją testował i w demku doszedł do 7 lvlu GRATZ panie _ _ _ _ _ _ :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 W sumie pomysł ciekawy... Ale wykonanie gorzej. Rozumiem, że pierwsza gra ale rozgrywke można urozmaicić, bo gdzieś po 5 minutach zaliczyłem ziewnięcie :boxed: Jakieś power-upy dodaj żeby np. duchy latały szybciej, albo strzelać było można, o! Ale pomysł podoba mi się :) Urozmaić rozgrywke i będzie dobrze :thumbsup: Gry nie oceniam, bo giera twoja pierwsza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Propozycje na ulepszenie gry: - zmień tło i grafikę na swoją; - zrób, że jak duch się odbije, to żeby zmieniał kierunek patrzenia; - dorób większą losowość odbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuteng Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 łatwo mówić trudno zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 To co ci podałem, to akurat najprostsze zmiany do zastosowania :) UWAGA! Pisane z pamięci! Lepsza metoda na odbicie: { if (other.x < x) { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width; } else { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width; } if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction; } Kierunek patrzenia: if (direction=0)=true { sprite_index=kierunek0 } if (direction=90)=true { sprite_index=kierunek90 } if (direction=45)=true { sprite_index=kierunek45 } if (direction=180)=true { sprite_index=kierunek180 } if (direction=135)=true { sprite_index=kierunek135 } if (direction=270)=true { sprite_index=kierunek270 } if (direction=225)=true { sprite_index=kierunek225 } if (direction=315)=true { sprite_index=kierunek315 } Oczywiście musisz mieć sprity o takich nazwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Else'y by się przydały Mamrocie, bo tak to za każdym razem będzie sprawdzać wszystkie, nawet jeśli pierwszy czy drugi na liście będzie tym właściwym :P No i chyba przedziały by się przydały zamiast konkretnych liczb, bo tak to przy odpowiedniej prędkości obrotu wcale nie będzie się sprite zmieniać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się