Skocz do zawartości

Da Game


Wuteng

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie pomysł ciekawy... Ale wykonanie gorzej. Rozumiem, że pierwsza gra ale rozgrywke można urozmaicić, bo gdzieś po 5 minutach zaliczyłem ziewnięcie :boxed: Jakieś power-upy dodaj żeby np. duchy latały szybciej, albo strzelać było można, o! Ale pomysł podoba mi się :) Urozmaić rozgrywke i będzie dobrze :thumbsup:

Gry nie oceniam, bo giera twoja pierwsza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ci podałem, to akurat najprostsze zmiany do zastosowania :)

 

UWAGA! Pisane z pamięci!

 

Lepsza metoda na odbicie:

{
if (other.x < x)
{ 
other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;
}
else
{
other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;
}
if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction;
}

 

Kierunek patrzenia:

if (direction=0)=true
{
sprite_index=kierunek0
}
if (direction=90)=true
{
sprite_index=kierunek90
}
if (direction=45)=true
{
sprite_index=kierunek45
}
if (direction=180)=true
{
sprite_index=kierunek180
}
if (direction=135)=true
{
sprite_index=kierunek135
}
if (direction=270)=true
{
sprite_index=kierunek270
}
if (direction=225)=true
{
sprite_index=kierunek225
}
if (direction=315)=true
{
sprite_index=kierunek315
}

Oczywiście musisz mieć sprity o takich nazwach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Else'y by się przydały Mamrocie, bo tak to za każdym razem będzie sprawdzać wszystkie, nawet jeśli pierwszy czy drugi na liście będzie tym właściwym :P No i chyba przedziały by się przydały zamiast konkretnych liczb, bo tak to przy odpowiedniej prędkości obrotu wcale nie będzie się sprite zmieniać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...