Skocz do zawartości

problem


warcrawt

Rekomendowane odpowiedzi

Mam gostka ktury ma w create taki kod

MiejsceDocX = x;
MiejsceDocY = y;

w step

image_single =direction*image_number / 360;
direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );
if( distance_to_point( MiejsceDocX, MiejsceDocY ) > 3 )
{
mp_potential_step( MiejsceDocX, MiejsceDocY, 3, 0 );
}

w global left button

MiejsceDocX = mouse_x
MiejsceDocY = mouse_y

a moje putanie brzmi jak zrobić coś takiego, jak bedzie szedły do wyznaczonego miejsca to się nie kręcił i nie zmieniał przesto kierunku ruchu ??? :blink:

Za odpowiedz do daję do creditsów :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi, gdy obiekt stoi daj mu direction obrócenia do myszki.

 

Edit:

 

W create:

IdzX = x;
IdzY = y;

 

W step:

image_single =direction * image_number / 360;
if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) 
{
     mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 );
}
else
{
     direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );
}

 

W left button:

IdzX = mouse_x;
IdzY = mouse_y;

 

Ten kod wziąłeś z mojego przykładu "chodzenie ala almora"? ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W create:

IdzX = x;
IdzY = y;

 

W step:

image_single =direction * image_number / 360;
if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) 
{
     mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 );
}
else
{
     direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );
}

 

W left button:

IdzX = mouse_x;
IdzY = mouse_y;

 

Kup sobie okulary!!! spox.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...