warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Mam gostka ktury ma w create taki kod MiejsceDocX = x; MiejsceDocY = y; w step image_single =direction*image_number / 360; direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); if( distance_to_point( MiejsceDocX, MiejsceDocY ) > 3 ) { mp_potential_step( MiejsceDocX, MiejsceDocY, 3, 0 ); } w global left button MiejsceDocX = mouse_x MiejsceDocY = mouse_y a moje putanie brzmi jak zrobić coś takiego, jak bedzie szedły do wyznaczonego miejsca to się nie kręcił i nie zmieniał przesto kierunku ruchu ??? :blink: Za odpowiedz do daję do creditsów :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Ekhm że co? nie chcesz żęby podczas ruchu się kierował do myszki czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 tak.Gostek idzie (wtedy się nie przekręca) gostek stoi (to się przekręca). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 ze step wyrzuć image_single =direction*image_number / 360; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Create dest_x=x; dest_y=y; ready=1; Step ready=mp_potential_step(dest_x,dest_y,3,0); image_angle=direction; Global Left Mouse Button dest_x=mouse_x; dest_y=mouse_y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 to nie to :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 if x = MiejsceDocX && y = MiejsceDocY { direction = direction } O to Ci chodzilo?... DOWN@ Podeslij na upload Twoj projekt to Ci go przerobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 gdzie to wpisać w step? to też nie działa może przykład??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Wiem o co chodzi, gdy obiekt stoi daj mu direction obrócenia do myszki. Edit: W create: IdzX = x; IdzY = y; W step: image_single =direction * image_number / 360; if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) { mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 ); } else { direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); } W left button: IdzX = mouse_x; IdzY = mouse_y; Ten kod wziąłeś z mojego przykładu "chodzenie ala almora"? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 że co ? :blink: kodzik kodzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 if x = MiejsceDocX && y = MiejsceDocY { direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) } I po klopocie... Dodaj Maxpayn do Creditsow XD UP@ Max byl szybszy :P DOWN@ Do Step Event... DOWN@Maxpayn Fajny ten gif xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 ale gdzie to dać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 W create: IdzX = x; IdzY = y; W step: image_single =direction * image_number / 360; if( distance_to_point( IdzX, IdzY ) > 0 ) { mp_potential_step( IdzX, IdzY, 3, 0 ); } else { direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); } W left button: IdzX = mouse_x; IdzY = mouse_y; Kup sobie okulary!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 dzięki maxpan jest w creditsach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się