Adios Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Cześć, mam roblem bo chciałem aby mój ludek zderzając się z normalnym rycerzem to ten rycerz żeby coś mówił. Weszłem w mojego hero i w collizion z rycerzem to dałem display a message. Weszłem do gry i podchodze do niego i wyświetla ten tekst ale jak klikne ok to niechce się wyłanczać. Więc PLZ o pomoc co zrobiłem nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 No bo dałes na kolizji i logiczne ze bedzie sie cały czas wyswietlał - zablokuj to zmienną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A jak to się robi bo ja barazie taki dobry z GM to niejestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Create zmienna = true Colizja z rycerzem if zmienna = true { zmienna = false show_message('tekst') } Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Raczej nie zadziała bo zmienną dajesz na false przed wyświetleniem ;p Chyba powinno być show_message('tekst') zmienna = false A i daj jeszce w step: if distance_to_object(rycerz) > 100 { zmienna=true } :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 wystarczy do mojego kodu dodać w step if distance_to_object(object_rycerz) = 50 { zmienna = true } i powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Taaa pewnie i teraz zmienna bedzie true tylko jeśli odległość wynosi DOKŁADNIE 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Masz racje. Zwracam honor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Zrobiłęm tak jak napisał Yoda i wyświetla mi tekst ale znowu niechce się zamknąć.Jest jeszcze jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Musi działać - pewnie coś źle zrobiłeś ... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A ten pierwszy kod to gdzie trzeba wpisać konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 W create: zobaczyl = 0; W step: if( !( zobaczyl ) ) { if( distance_to_object( Obj_Costam ) < 8 ) show_message( "Ciach!" ); zobaczyl = 1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Dzięki maxpayn jest tak że da się wyłączyć, ale jets jeszcze jeden problem z tym napis wyświetla się tylko raz a drugi już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 dodaj w step if( distance_to_object( Obj_Costam ) >10 ) zobaczyl = 0; ?? EDIT : nie jestem pewny czy to pojdzie. ale sprawdz moze bedzie dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 To nic takiego nie zmieniło, trudno będzie tak że kolesiea raz tylko możesz się spytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Dam Ci inny sposób :D create : global.gada = false step : if distance_to_object(npc) > 20 then global.gada = false collision z obiektem : if ! global.gada { show_message('haha') global.gada = true } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Niestety nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 to dziwne , bo u mnie dziala , moze zmniejsz dystans z 20 na jakis mniejszy ? albo po prostu nie zrobiles obiektu npc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 I tak nie działa, trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aeiro Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Mozę dopisz jeszę po show_message break Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 dobra....... dam przyklad niech bedzie poczekaj na edit. EDIT : a oto on mam nadzieję, że masz GM7 https://gmclan.org/up2321_12_przyklad222.html a jak nie to trudno... chociaz nie wiem co jest trudnego w skopiowaniu gotowego kodu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Misiek, po co tu tworzyć zmienne globalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 nom masz racje nie sa tutaj potrzebne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Wielkie THX nareście coś co mi w pełni pomogła :lol2: Edit: A, gdzie wpisać reszte kodów jak będe chciał rozmawiać z innymi NPC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 dam ci jeszcze raz przyklad nie chce mi sie tego tlumaczyc :]. i teraz juz beda zmienne lokalne :P. EDIT : https://gmclan.org/up2321_12_przyklad222_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Wielkie,Wielkie,Wielkie THX już wszystko mam co mi potrzeba było do rozmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się