Remx Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Witam Chciałem sie was zapytac jakiej wielkosci najlepiej uzyc textury XXxXX oraz jakiego typu jpg,bmp,png..... Tak aby najmniej to zajmowalo a zarazem w grze elemnty scenografi itp.. przypominaly ŁĄDNĄ scenografie :P ponoiewarz uzywalem uzywałem róznych grafik w połączeniu ze soba i efekt jest marny :( Macie moze jakies sugestie co do tego ?? Pozdrawiam ps: ktos tam wspominal ze moja gra ma byc fajna :P i zeby cos o niej powiedziec narazie nic nie powiem do puki nie zrobie grywalnego dema :D było by głupie gdybym teraz cos oznajmił a puzniej z niewyjasniionej przyczyny porzucil projekt.......(naprzyklad wyjazde za granice a po powrocie zniechcecenie do dalszego pisani itp..). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Mam małe dodatkowe pytanie jak sie nazywał programik który pokazywał jaką ma postać klocek w kodzie GML było cos takiego ze ciskalo sie klocek a obok pokazywalo co on robi ale bylo to widac jak to sie pisze w GML .... Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Tekstury i tak są chyba zapisywane do formatu jaki ma wbudowany GM (chyba, ze bedziesz trzymal je na zewnatrz exeka). Krotki opis formatow: - BMP - format bezstratny, bez kompresji - GIF - format bezstratny, z kompresją, ale obsługuje tylko do 256 kolorów. - PNG - format bezstratny, z kompresją - JPG - format strany, z kompresją Wybierz PNG ( lub GIF jezeli dana tekstura ma palete ponizej 256 kolorów). JPG do gier sie nie nadaje ze wzgledu na swoja stratna kompresje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Co do programu. Chodzi ci o LibBuilder chyba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Chyba raczej o Action Decoder... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Nicolas o wałsnie :) dzieki A co do textur teraz sie nie dziwie dlaczego wszystko wygladalo do du.... jak uzywalem jpg :D Dzieki za te info :) Teraz musze sie przeniesc na png ale to dopiero jak zrobie miasto puzniej tylko bede prodstawial lepszej jakosci textury i bedzie wsio ok :) mama nadzieje .... Yh trzeci raz przebudowuje :P swoje miasteczko a to ze optymalny kod a to ze szybciej sie robi i dokladniej no i znowu to ze teraz mozna bedzie mozna wejsc do budnykow cos ala Gothic - brak drzwi heh :sp_ike: edit: zapominam zawsze o to zapytac jak w kodzie uzyc funkcjie PARENT ? w helpie znalazlem tylko odnosnik do gotowego wyboru w oknie ;/ Bo chce aby krata miala w sobie parent>> obj_crach gdzie obj_crach jest odpowiedzialny za kolizjie nom i jak sie wcisnie guzik czy tam cos innego, to krata idzie do gory a jak dojdzie do pewnej wysokosci to parent= false i nie posiada juz podczepionego obj_crach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 object_set_parent(ind,obj) Sets the parent of the object. Use -1 to not have a parent. Changing the parent changes the behavior of instances of the object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Dzieki ja wpisywalem Parent i nie moglem znalezdz ;/ zapytalem na eng forum tez niewiedzieli ;) no to sie moge juz zabierac za wlasciwy kod bo miasteczko juz jako siako wyglada z dachami :D jeszcze brakuje 2 budynkow ale to puzniej je umieszcze :) jak skoncze Engine Inventory i skill itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się