Lord Marcelot Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 jak zrobić "stałego gracza" tzn. tworzę konto, gram, wyłączam grę, włączam ponownie i mogę się logować na wcześniej zrobionego gracza tak jak np. w Almorze? Pozdrawiam, Lord Marcelot :wheelchair: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Podawałem chyba przykład kiedyś. Sprawdził byś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Zrób bazę danych kont. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 @Tymon Nie mogę znaleźć @kryniak łatwo powiedzieć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 najprosciej to mozna to chyba zrobic na plikach .ini sam jeszcze do tego nie doszedlem wiec nie moge nic konkretnego poradzic ale przechwywanie danych z kont graczy(haslo, numer konta, dane o postaci) w takich plikach powinno dzialac. poszukaj tematow wlasnie o plikach .ini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=6884 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 no ale jak wyłączę serwer to kasują się konta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 To zapisać na dysku tych danych nie umiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 ooo... umiem, umiem... nie pomyślałem :P THX EDIT: Zapisuje do pliku *.ini i nie działa :( W Game Start: //odczyt ini_open('dane.ini') nick=ini_read_string('Dane','imie','nick') pass=ini_read_string('Dane','haslo','pass') ini_close() A w Game End: //zapis ini_open('dane.ini') ini_write_string('Dane','imie','nick') ini_write_string('Dane','haslo','pass') ini_close() No i nie wiem co źle :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Może w tych nawiasach dawaj ('Dane','imie',nick) i ('Dane','haslo',pass) ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 "Nie zadeklarowana zmienna nick" :/ Edit: Próbuje od 2 godzin i nic :( pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 No to zrób odpowiednie zmienne do przechowywania nicku i hasła, i ich nazwy wpisz tam, czy to nie jest logiczne :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tylko jak zrobić żeby to działało z tym kodem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 pliki .ini .... chociaz tego nie robilem, zauwazylem w grze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ja bym to zrobił tak : Rejestracja: if file_exists("account.ini")=false{ file_open_write("account.ini"); file_write_string("Staniki"); file_write_string("pass"); file_write_string("1"); file_close();} Wczytywanie: if file_exists("account.ini")=true{ file_open_read("account.ini"); global.Name=file_read_string(); global.Password=file_read_string(); global.Level=real(file_read_string()); file_close();} Zapisywanie: if file_exists("account.ini");=true{ file_open_write("account.ini"); file_write_string(global.Name); file_write_string(global.Password); file_write_string(global.Level); file_close();} A jeśli już koniecznie chcesz używać funkcji ini_read_string to pamiętaj, że: Argument 1 - to nazwa części pliku (w wypadku twojej gry 'Dane') Argument 2 - to nazwa wczytywanego objektu (w wypadku twojej gry np. 'imię') Argument 3 - tu wpisuj 0 lub "" (lepiej tto pierwsze :P) Moim zdaniem jednak file_open_write ... są znacznie łatwiejsze i ciekawsze :lol: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się