Skocz do zawartości

problem z MMO


Rekomendowane odpowiedzi

ooo... umiem, umiem... nie pomyślałem :P

THX

 

EDIT: Zapisuje do pliku *.ini i nie działa :(

 

W Game Start:

//odczyt
ini_open('dane.ini')
nick=ini_read_string('Dane','imie','nick')
pass=ini_read_string('Dane','haslo','pass')
ini_close()

 

A w Game End:

//zapis
ini_open('dane.ini')
ini_write_string('Dane','imie','nick')
ini_write_string('Dane','haslo','pass')
ini_close()

 

No i nie wiem co źle :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to zrobił tak :

Rejestracja:

if file_exists("account.ini")=false{
file_open_write("account.ini");
file_write_string("Staniki");
file_write_string("pass");
file_write_string("1");
file_close();}

Wczytywanie:

if file_exists("account.ini")=true{
file_open_read("account.ini");
global.Name=file_read_string();
global.Password=file_read_string();
global.Level=real(file_read_string());
file_close();}

Zapisywanie:

if file_exists("account.ini");=true{
file_open_write("account.ini");
file_write_string(global.Name);
file_write_string(global.Password);
file_write_string(global.Level);
file_close();}

 

A jeśli już koniecznie chcesz używać funkcji ini_read_string to pamiętaj, że:

Argument 1 - to nazwa części pliku (w wypadku twojej gry 'Dane')

Argument 2 - to nazwa wczytywanego objektu (w wypadku twojej gry np. 'imię')

Argument 3 - tu wpisuj 0 lub "" (lepiej tto pierwsze :P)

 

Moim zdaniem jednak file_open_write ... są znacznie łatwiejsze i ciekawsze :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...