Skocz do zawartości

Pole widoku


Rekomendowane odpowiedzi

Przypuscmy ze kazdy wrog ma pole widoku tak jak w comandosie. No to jak to zrobic?

No bo przeciez jesli ustawie pole widoku jako objekt to bedzie ono przechodzilo przez sciany, a ja chce zrobic tak ze pole widoku będzie zatrzymywalo sie na scianie

JAK TO ZROBIC??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Najlatwiesza metoda bedzie taka by narysowac pole widoku, ktore bedzie podazalo za graczem i obracalalo sie razem z graczem. Gdy nastapi kolizja pola widoku z przeciwnikiem, to za pomoca collision_line sprawdzasz czy pomiedzy graczem a tym wrogiem nie ma jakiegos obiektu, np. typu przeszkoda. Jesli nie ma, to przeciwnik jest widoczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...