bigshark Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Przypuscmy ze kazdy wrog ma pole widoku tak jak w comandosie. No to jak to zrobic? No bo przeciez jesli ustawie pole widoku jako objekt to bedzie ono przechodzilo przez sciany, a ja chce zrobic tak ze pole widoku będzie zatrzymywalo sie na scianie JAK TO ZROBIC?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Marca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Najlatwiesza metoda bedzie taka by narysowac pole widoku, ktore bedzie podazalo za graczem i obracalalo sie razem z graczem. Gdy nastapi kolizja pola widoku z przeciwnikiem, to za pomoca collision_line sprawdzasz czy pomiedzy graczem a tym wrogiem nie ma jakiegos obiektu, np. typu przeszkoda. Jesli nie ma, to przeciwnik jest widoczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się