IlI Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 1. Co zrobić żeby gra miała więcej poziomów (po zetknięciu się z danym obiektem i po osiągnięciu danej liczby punktów) 2. Co zrobić żeby nasza postać strzelała i żeby strzelali do nas też przeciwnicy 3. Czy da się powiększyć rozmiar roomu? Proszę o szybką odpowiedź, najbardziej mi zależy na 1 pytaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 1.Poszukaj na forum. 2.Poszukaj na forum. 3.Można powiększyć room w zakładce settings. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 1. W kolizji z obiektem dajesz kod: if (score=>200) room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IlI Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 lolek: Szukałem ale nie widzę nigdzie może podał byś jakiegoś linka :P miki77: Czyli gdzie? jestem nowy dopiero wczoraj zainstalowałem gm więc jeszcze do końca go nie opanowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Robisz event "Collision" z danym obiektem, a w nim dajesz klocek "Execute a piece of code" i wpisujesz kod, który ci podałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IlI Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 aha, a da się zrobić żeby po zdobyciu danej liczby punktów przechodziło by się na następny poziom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 No właśnie od tego jest ten kod: if (score >200) room_goto_next(); if = gdy score = punkty > = jest większe od... room_goto_next = idź do następnego pokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IlI Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 aha to sorry pomyliło mi się. Mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić menu, już chyba wiem na czym to polega ale nie jestem pewny na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 To w miarę proste. (Był kiedyś mój art w gmclan wiki, ale z tego co pamiętam bezduszny Black skasował :( ) Robisz grafikę przycisków (start, wyjście, wczytaj) i robisz object, event mouse -> left button i jeden z klocków: Start - go to next room Wyjście - End the game Wczytaj - Load the game (chyba) a potem robisz dwa roomy, w pierwszym dajesz przyciski do menu, a w drugim zaczyna się gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IlI Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 No właśnie tak samo myślałem :D Dzięki wszystkim za pomoc jakby ktoś mógł jeszcze odpowiedzieć na 2 pytanie. PS. Dzisiaj wyjdzie wersja beta mojej gry :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 jesli postac strzela przy uzyciu spacji: w obj bohater w evencie spacji create object naboj x,y....... zależy gdzie ma leciec strzala: jak do gory, lewo itp: w obj naboj set vertical/horizontal speed naboj leci se w ch** daleko outside room destroy object jezeli w kierunku myszy w create obj naboj move towards point mouse_x mouse_y speed ..... 8? moze starczy z tego bo nie bardzo bylo zrozumiale i malo bylo tego co powiedziales.... teraz oni strzelaja do ciebie obj wrog create: set variable can_attack to 1 step: if variable can_attack is equal to 1 { create object en_naboj at relative position x,y..... set alarm 0 to 20 steps } alarm0: set variable can_attack to 1 w obj en_naboj: create move towards point bohater.x bohater.y spid 5? tracenie zycia w obj bohater colission with object en_naboj set health realtive to -5 czy ile chcesz w ob wrog colission with obj naboj destroy the instance(self) ja bym sie sam w tym co napisalem nie pokapowal......... sam wszystko robie na klockach [skrypty w ostatecznosci...] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IlI Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 no zobaczę może mi się uda a jak nie to zrobię na skryptach, widziałem też coś w faq to powinienem sobie dać radę. Dzięki wszystkim za pomoc na razie nie mam więcej pytań więc temat do zamknięcia. Teraz zostaje tylko pomysł na grę :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 jak temat do zamkniecia to go zamknij, nikt tego za ciebie nie zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się