Skocz do zawartości

Texturowanie


Remx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem mecze sie i mecze i nic mi nie wychodzi a konkretnie chodzi mi o to ze jak kladze podloge,sciany itp.. pomiedzy texturami sa przerwy kombinowalem bawic sie zmiennymi ale guzik mi wychodzi :(

 

ponizej przedstawiam moj problem jak ktos ma GM6 czy muglby sprawdzic to ? i powiedziec jak to zmienic :(

Example

 

 

dla przykladu jak ja mam wpisane textura jest 100x100 pixeli

  d3d_draw_floor(96,64,0,260,260,0,background_get_texture(droga_tex_01),20,20);

 

 

Z góry dziekuje.. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie pokrywam zadnych obiekotw :) tylko kladze sama texture

 

wzoroje sie na przykladzie z GM6 ale jak sam robie juz nie wychodzi :(

 

Edit :1

hmm z tego co juz wywnioskowalem to musze mniec textury 128x128 :( dziwne ze naprzyklad z 100x100 nie idzie :(

 

Edit: 2

 

Znalazlem kruczek textury musza skakac co 16pixeli czyli najlepiej uzywac textur

16x16

32x32

64x64

...... itak dalej przynajmniej z moim przykladem tak jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...