Remx Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Witam Mam problem mecze sie i mecze i nic mi nie wychodzi a konkretnie chodzi mi o to ze jak kladze podloge,sciany itp.. pomiedzy texturami sa przerwy kombinowalem bawic sie zmiennymi ale guzik mi wychodzi :( ponizej przedstawiam moj problem jak ktos ma GM6 czy muglby sprawdzic to ? i powiedziec jak to zmienic :( Example dla przykladu jak ja mam wpisane textura jest 100x100 pixeli d3d_draw_floor(96,64,0,260,260,0,background_get_texture(droga_tex_01),20,20); Z góry dziekuje.. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Zmień rozmiar tekstur, na rozmiar objektów. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 4 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 ale ja nie pokrywam zadnych obiekotw :) tylko kladze sama texture wzoroje sie na przykladzie z GM6 ale jak sam robie juz nie wychodzi :( Edit :1 hmm z tego co juz wywnioskowalem to musze mniec textury 128x128 :( dziwne ze naprzyklad z 100x100 nie idzie :( Edit: 2 Znalazlem kruczek textury musza skakac co 16pixeli czyli najlepiej uzywac textur 16x16 32x32 64x64 ...... itak dalej przynajmniej z moim przykladem tak jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się