hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chodzi mi o efekt takiej latarki ktora przed graczem bedzie rozjasniala/odkrywala teren a reszta bedzie czarna/zakryta Przestudiowalem przyklad tymona mgla v2 ale nic z niego nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No to będziesz miał problem jak nie rozumiesz... Musisz uzyć image_blend chyba... No nie wiem - to troche wyższa szkoła jazdy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ale tego przykladu z mgla tez nie rozumiem probowalem to zrobic ale sie nie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 W sitd mam obiekt, który rysuje surface'a z wyciętym kółkiem (i tymi zabawnymi lampkami :P) na view_xview i view_yview. Pewnie u Tymona jest podobnie. A jak nie rozumiesz to nie bierz się za to :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 to moze if distance_to_object(player)>300 { if image_alpha<1 { image_alpha+=0.1; } } else { if image_alpha>0 { image_alpha-=0.1; } } troszke spadna efpeesy :P przy wiekszej liczbie obiektow, ale to chyba najprostszy sposob bez dezaktywowania i aktywowania obiektow :P mozesz wyrzucic if image_alpha>0 { image_alpha-=0.1; } ale nie bedzie wtedy ladnego efektu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 a gdzie to wpisac bo zbytnio nie kojaze chodzi mi o podobny efekt jak w Sitd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Lol no a jak myślisz? przecież dystans musi co chwilę sprawdzać <_< @down: staram się xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 naturalnie w stepach: enemy, porozrzucany stuff, budynki :P EDIT: @yoda: nie badz taki surowy :P zrob to dla mnie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Pobaw się z mapami i ds'ami . Jak nie umiesz przykładu Tymona przerobić to nic ci nie wyjdzie :| . @Edit: Surfaces też się przydadzą :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Lol, ja mam to zrobione w OnSight (porzucony projekt). Wystarczy zamiast rysować koło, rysować trójkąt. Może zuploaduję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się