Makary155 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Do mojej gry zrobiłem generator terenu. Oto jak działa: 1. Na planszy 2400x800 obiekt 1 rysuje zarys terenu na ekranie 2. Gdy skończy, uaktywnia obiekt 2 a ten tworzy sprita (sprite_create_from_screen) i maluje go na surface 3. Potem chce wykonać polecenie surface_save (czyli zapisać teren) Zapisuje się obrazek o wymiarach 2400x800 na którym widać tylko kawałek terenu, a reszta jest zamazana. Jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się