Skocz do zawartości

Problem z surface_save


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

Do mojej gry zrobiłem generator terenu. Oto jak działa:

1. Na planszy 2400x800 obiekt 1 rysuje zarys terenu na ekranie

2. Gdy skończy, uaktywnia obiekt 2 a ten tworzy sprita (sprite_create_from_screen) i maluje go na surface

3. Potem chce wykonać polecenie surface_save (czyli zapisać teren)

 

Zapisuje się obrazek o wymiarach 2400x800 na którym widać tylko kawałek terenu, a reszta jest zamazana. Jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...