Matthew Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Im większa gra, tym większe mapy, im większe mapy tym więcej obiektów, im więcej obiektów tym wolniej gra działa, a GM jest baaardzo powolny. Jak można grę przyspieszyć? Narazie wiem tylko to: - obiekty poza viewem dezaktywować ale czasami np. czary, strzały, przeciwnicy, efekty itp. muszą istnieć, bo czary i strzały zatrzymają się na krawędzi viewu i wznowią lot po podejściu do nich, przeciwnicy, którzy nas gonią też się zatrzymają, co pozwoli na wystrzelenie milion strzał i czarów w to miejsce gdzie przeciwnik stoi, a potem każdy wie co się stanie, a efekty zatrzymają się a potem, po powrocie w to miejsce kontynuują swój ruch. - dlatego gdy te obiekty są poza viewem to po prostu nie rysują się, ale ma to sowje wady Znacie jeszcze jakieś sposoby? Mogą nawet o 0.1 FPSa zwiększać, oby zwiększały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zapisywać wszystkie sprity, tła, levele do pliku i wczytywać je, kiedy będą potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Co do tych przeciwnikow. Nie dezaktywoj obiektow zaraz za viewem. Tylko gdzies poza viewsem, a strzaly itd. niech znikaja zanim dotra do miejsca gdzie zostana dezaktywowane. Jelsi masz view o szerokosci i dlugosci 100 to niech sie obiekty dezaktywuja o dodatkowe 100 pikseli poza nim. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 A co trzeba zrobić żeby dezaktywować objekty poza widokiem gracza ? Bo ja sobie daje widok nawet 600*400 a gra chodzi wolno jak nie wiem co i ma tylko 1.5 Mb (ID= 104000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się