Wizard Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Dziś mam kolejny problem.. Chciałbym was poprosić o przerobienie lub podpowiedzenie jak przerobić poniższy kod php na kod gml? <b>Status:</b><br><br><? echo ('IP: '.$ip_serwera.'<br />Port: '.$port_serwera.''); ?><br><br><center><?php $info = chr(6).chr(0).chr(255).chr(255).'info'; $sock = @fsockopen($ip_serwera, $port_serwera, $errno, $errstr, 1); if ($sock) { fwrite($sock, $info); $data=''; while (!feof($sock)) $data .= fgets($sock, 1024); fclose($sock); preg_match('/players online="(\d+)" max="(\d+)" peak="(\d+)"/', $data, $matches); print '<div style="font-size: 12; color: green">ONLINE</div>'; print '<div style="font-size: 11;"><b>Graczy:</b> '; print $matches[1] . '/' . $matches[2]; preg_match('/uptime="(\d+)"/', $data, $matches); $h = floor($matches[1] / 3600); $m = floor(($matches[1] - $h*3600) / 60); print "<br><b>Uptime:</b> $h " . ($h==1? 'godzina' : ($h==2||$h==3||$h==4? 'godziny' : 'godzin')); print " $m " . ($m==1? 'minuta' : ($m==12||$m==13||$m==14? 'minut' : ($m%10==2||$m%10==3||$m%10==4? 'minuty' : 'minut'))) . '</div>'; } else print '<div style="font-size: 12; color: red">OFFLINE</div>'; ?> Ponadto jak możnaby pobierać informacje z innych plików z innego komputera (np. mam plik config.lua a w treści: name=Wizard password=wizard000 Chodzi o komputer nie połączony lanem. Z góry dziękuję i przepraszam za kłopot, jeśli nie da się tego zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Wg. mnie to jest nie wykonalne. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wizard Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A dla mnie tak :P Ten kod po prostu łączy z komputerem i edytuje odpowiednie pliki (czytając ich części), a następnie wyświetla na ekran (z wyświetlaniem dam sobie rade) Teraz intryguje mnie tylko ta linijka: $sock = @fsockopen($ip_serwera, $port_serwera, $errno, $errstr, 1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wizard Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Jeszcze jedno... jak sprawdzić czy komputer połączył się z danym ip? Przepraszam za double posta! Zapomniałem się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A za pomocą czego się łączysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wizard Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 mplay_init_tcpip(); ^ za pomocą tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 W przykładach jest przykład multiplayera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się