Nirvan Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja k ustawić że gdy np. nacisnę na cntrl wyświetli się animacja , przy drugim naciśnięciu na cntrl następna animacja itd. i jeszcze jak zrobić gdy np. uderze przeciwnika z miecza aby tracił zdrowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ale to o co Ci chodzi ty chodzi ze gdy wlaczysz ctrl to zmiana sprita?jak tak to masz w event daj ze gdy wlaczysz ctrl i daj change sprite :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 tracenie zdrowia jest proste, wez zobacz przyklad jakiegos rpg na GMclanie. Co do walki to musisz to zrobic na zmiennych i alarmach. jesli wcisniesz ctrl to wykonujesz cios, zrobic animacje chyba umiesz i aby ja wywolac skryptami? ustawiasz alarm po pierwszym uderzeniu i jesli gracz nacisnie odpowiednio szybko ctrl to wykona drugi inny cios i dzieki temu wykona jakis combos ;-) to nie powinno byc takie trudne :P gorzej zrobic same animacje jak dla mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 na poczatku akcja=0, potem wciskasz ctrl i if akcja = 0 {<kod na uderzenie> akcja=1} if akcja =1 {<kod na drugie uderzenie> akcja =2} i tak do usranego konca ;-) bless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Masz przyklad https://gmclan.org/up2522_11_ziomek_maszXD.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Takie coś już dawno umiem , ale nie wiem jak wpisać w skrypcie aby wybrać innego sprita . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 sprite_index=nazwasprita >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 i jeszcze przy okazji ,jak zrobić ograniczenie amunicji? i magazynki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 i jeszcze przy okazji ,jak zrobić ograniczenie amunicji? i magazynki ? CREATE amunicja = 30; magazynki = 3; STEP if amunicja >1 { strzelanie = true; } if amunicja <1 { strzelanie = false; } <press> ENTER if magazynki > 1 { magazynki -= 1; amunicja = 30; } :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 niechce za bardzo sziałać , to ze combosami terz chociaż że animacje są już stworzone . Są może przyklady na skille i amunicję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Poszukaj w przykładach jest przykład rpg i tam sa skille Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 if amunicja >1 { strzelanie = true; } if amunicja <1 { strzelanie = false; } nie wiem tylko co wpisac zamiast strzelanie . EDIT Odpowie ktoś kiedyś ? :helpsmilie: :bash: Regulamin. Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 nie wiem tylko co wpisac zamiast strzelanie . EDIT Odpowie ktoś kiedyś ? :helpsmilie: :bash: Regulamin. Tymon Nic tam nie dawaj. Poprostu 'strzelanie' to zmienna ktora sprawdza czy wolno ci strzelac. Daj swojej glownej postaci w grze EVENT np. nacisniecia spacji, po jego nacisnieciu bedziesz strzelac dajesz tam to: if strzelanie = true { // skrypt na strzelanie } i wszystko :p EDIT aha i jeszcze jedno bo jestem prawie pewien ze zapomnisz. Ten gdzie dajesz skrypt na strzelanie dajesz jeszcze amunicja -= 1; teraz juz wszystko :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 EDIT aha i jeszcze jedno bo jestem prawie pewien ze zapomnisz. Ten gdzie dajesz skrypt na strzelanie dajesz jeszcze ammo -= 1; teraz juz wszystko :P Nie zapomniałbym i nie zapomniałem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 w playerrze przy naciśnięci numpada 0 mam to : ready = 0 if ready=1 { sprite_index = combo1 instance_create(x,y,swordatack) sound_play(sword1) ready=0 alarm[1]= 5 alarm[10]=30 } w alarm 10 : ready = 1 co mam zrobić aby działało , bo mam tak ustawione i wogule mi nie atakuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ready = 0 if ready=1 { sprite_index = combo1 instance_create(x,y,swordatack) sound_play(sword1) ready=0 alarm[1]= 5 alarm[10]=30 } Wyrzuć to co jest zaznaczone i daj w Create; ready=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się