warcrawt Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Jak zrobić coś takiego że mam sprita 32*32 i drugiego 2*2, sprite2 tworzy sie tyle razy ile ma pixeli sprite1. Da sie to zrobić :huh: Jeśli tak to dajcie przykład :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Lol to co ty chcesz sprity czy obiekty? w twmacie napisałes Instance_create a tu ze spritami wyjeżdżasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Objecty ale pisze jakie mam sprity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nigdy czegos takiego nie robiłem ale możesz zspróbować tak - Nie wiem czy to zadziała... bo nie mam chwilowo jak sprawdzić w gmie :) zobacz i napisz... repeat(obj1.sprite_width) { instance_create(x+random(32),y+random(32),obj2) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dzienki o to mi chodziło. :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 var SpritePixel; SpritePixel = obj1.sprite_width * obj1.sprite_height; repeat( SpritePixel ) { instance_create( x + round( random( SpritePixel ) ), y + round( random( SpritePixel ) ), obj2 ) } W zmiennej SpritePixel zapisuje się ilość pixeli sprita obj1. =] @Yoda: Źle, bo sprawdza tylko szerokość. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 A to ma sprawdzać wszystko? :P No to wystarczy se przemnozyć nie? ;) Ja tylko dałem przykłąd jak to ma wyglądać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się