Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Siemka! mam zrobione ze wróg chodzi za mna ale ja chce by jak ja jestem po prawo od wroga to wróg ma być zwrucony w moją stronę a jak jestem po lewo to on też w lewo czyli żeby wróg zawsze był zwrócony w moją stronę :) o a tu przykład który proszę was byście właśnie tak go poprawili http://www.gmclan.org/up1486_11_Sztuczna_i...ncja_wroga.html Z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 uzywasz image_angle jesli nie masz wrsji zarejestrowanej to mozesz sam napisac skrypt ktory bedzie sprawdzal czy bohater jest po lewej stronie obrazka czy po prawej i zmienial odpowiednio sprity np. if gracz.x > potworek.x { with potworek { sprite_index(potworek_obrocony_w_lewo) } } niestety w tej drugiej opcji potworek nie bedzie sie dokladnie obracal w kazda strone i patrzal wprost na bohatera, no i trzeba bedzie zrobic kilka obrazkow przedstawiajace 'obrot' potworka w te rozne strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 mam zarejestrowanego game makera EDIT: prosze o przerobienie przykładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 mam zarejestrowanego game makera EDIT: prosze o przerobienie przykładu oik moment zrobie tu edita, za 5 minut bedzie. EDIT ->CRAP<- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 ok,dzieki tylko to musi być z moim przykładem bo się kody nie zkleją i nie będzie działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 to jest tylko jedna linijka kodu, zreszta zedytowalem twoj przyklad wiec polapiesz sie bez problemu. Pierwsza linijka w STEP dla obiektu obj_wrog, to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 :(... kurcze dzięki że się starałeś mi pomuc ale nie chodziło mi o to ;( sorka ale doceniam pomoc!! chodzi mi by tak się obracał ale tylko w lewo i prawo a nie do góry w dól itd. bo w mojej grze wróg to już nie kulka i nie może się tak obkręcać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 aha ; p trzeba bylo mowic odrazu ;p to tak jak napisalem w pierwszym poscie z tym kodem. zaraz ci to dam w przykladzie. EDIT ->LINK<- tutaj masz wlasnie o co ci chodzilo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 No! o to mi chodziło! wieeelkie dzjełki! ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się