Marzec Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witajcie. Mam już zrobione postacie, które będą płaskie w mojej trójwymiarowej grze. Postać jest narysowana z wszystkich ośmiu stron. Kamera jest TPP. Teraz pytanie: Jak zrobić, żeby pokazywany był odpowiedni sprite/image postaci w zależności od kierunku w jakim patrzy postać i kierunku w jakim patrzy kamera (bo kamera jako tako się przemieszcza, kiedy zmienia kierunek, jest TPP przecież :P ). Męczyłem się już na wiele sposobów z tym chyba prostym skryptem :crying: Są do tego jakieś przykłady? Miałem jeden (z samolotami), ale tam one wszystkie patrzały w jednym kierunku, u mnie postacie się obracają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tu jest jakis przykład, nie wiem czy o tym nie mówiłeś ale go zapodaję https://gmclan.org/up2794_11_Tutorial_FSM_PartD_04.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 To jest właśnie ten przykład. Tutaj samoloty obrócone są w jedną stronę i możemy je oglądać z różnych stron, ale nie obracają się. Już i tak sam zrobiłem jakby ktoś chciał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 no ale te samoloty obracają się w zależności gdzie jestes - 8 kierunków. Najłatwiej zrób model 3D albo użyj gotowego - efektownie i ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się