Skocz do zawartości

Zablokowane kamera TPP


Rekomendowane odpowiedzi

Choć według mnie nie ma sensu tworzenia gier 3D w GMie

Muszę się nie zgodzić

Jeśli się pamięta o optymalizacji i wie co i jak wyłączyć gdy to nie jest potrzebne to można zrobić naprawdę fajne gry

np. Mój Gothic „upadł” nie dlatego że zaczął się ciąć tylko dlatego że jest skomplikowany i sam jeden nie mam szans go skończyć ale napisałem upadł w cudzysłowach ponieważ raz na jakiś czas zaglądam do niego i coś tam pokodzę XP

 

I cieszę się że się przykładzik podoba ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On nie tnie się z powodu wielkości rooma a z ilości obiektów na nim ^^

Wystarczy by je nie rysował np. takim kodem

If point_distance(x,y,obj_kolo.x, obj_kolo.y)>200 exit

 

W draw obiektu obj_wall1_vert i obj_wall1_hor Przed rysowaniem ściany i zmniejszyć

Widoczności mgły na max 200 i już powinno śmigać

Można jeszcze z dezaktywować obiekty które są dalej itd

 

edit : A jeśli chodzi ci oto że tak szorstko kamera działa to nie wina tego że się tnie

Tylko wykrywania kolizji pomiędzy ścianą a graczem XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...