LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witam Zrobiłem sobie taki mały przykład kamery TPP Z wykrywaniem ścian jak większości moich produktów nie działa 100% tak jak bym chciał XP https://gmclan.org/up634_4_cam_tpp.html Mam nadzieje że wam się spodoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Tak mi się podoba xD Fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Bardzo dobry przykład. Choć według mnie nie ma sensu tworzenia gier 3D w GMie :/ Ocena: 3,5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Bardzo dobry przykład. Choć według mnie nie ma sensu tworzenia gier 3D w GMie :/ Ocena: 3,5/5 Wiadomo bo morzę sięprzycinać i chodzić niestabilnie xD Bardzo fajny przykład xDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Choć według mnie nie ma sensu tworzenia gier 3D w GMie Muszę się nie zgodzić Jeśli się pamięta o optymalizacji i wie co i jak wyłączyć gdy to nie jest potrzebne to można zrobić naprawdę fajne gry np. Mój Gothic „upadł” nie dlatego że zaczął się ciąć tylko dlatego że jest skomplikowany i sam jeden nie mam szans go skończyć ale napisałem upadł w cudzysłowach ponieważ raz na jakiś czas zaglądam do niego i coś tam pokodzę XP I cieszę się że się przykładzik podoba ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Świetnie =) . 4/5 . Choć wymaga trochę ramu ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Choć wymaga trochę ramu Level jest troszkę duży i bez żadnej optymalizacji więc się nie dziwię ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 No właśnie, a skoro dajesz przykład to powinien być w miarę twoich możliwości zoptymalizowany ;) . A room jest duży :D ? To jak zrobić z tego grę, jeśli room 1000 x 1000 jest duży :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 On nie tnie się z powodu wielkości rooma a z ilości obiektów na nim ^^ Wystarczy by je nie rysował np. takim kodem If point_distance(x,y,obj_kolo.x, obj_kolo.y)>200 exit W draw obiektu obj_wall1_vert i obj_wall1_hor Przed rysowaniem ściany i zmniejszyć Widoczności mgły na max 200 i już powinno śmigać Można jeszcze z dezaktywować obiekty które są dalej itd edit : A jeśli chodzi ci oto że tak szorstko kamera działa to nie wina tego że się tnie Tylko wykrywania kolizji pomiędzy ścianą a graczem XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Nie chodzi mi o to co w edicie dałeś. Momentami po prostu się tnie ^^ . Ale to nie tylko win obiektów. Spory room też to może spowodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Ale to nie tylko win obiektów. Spory room też to może spowodować. raczej nie bo jeśli dam teraz rooma 1 na 1 bez kasowania obiektów z poza rooma to wszystko będzie działało tak samo ^^ wiem bo już dawno się o tym przekonałem ^^ Ale kończmy oftopic ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi