M@ti002 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 witam. jak zrobic aby tlo sie nie ruszalo, tzn. mam zaznaczone zeby ekran podazal za hero, ale zrobilem tlo z takimi fajnymi chmurkami ( :P ) i to tlo sie "porusza" jak ekran sie przesuwa a ja chce aby caly czas bylo widac te chmurki cos na zasadzie view_xview i view_yview. troche namieszalem ale co tam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 tło się porusza to chyba Ty się poruszasz a tło stoi... tło w step x=view_xview y=view_yview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Sam sobie praktycznie odpowiedziałeś! xD Zrób sprite`a tła o wielkości okna gry, ustaw odpowiedni depth i drawuj go właśnie view_xview.... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 a to nie bedzie mialo zbytniego wplywu na rozmiar i/lub na szybkosc gry? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 nie powinno normalny kod przecież jak każdy inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 a to nie będzie dziwnie wygłądało jak te chmurki będa cały czas latać w tą strone w którą idziesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 a to juz moja spraw :D dzieki wszystkim. zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi