Skocz do zawartości

haslo


Rekomendowane odpowiedzi

Do create:

var haslo; //tworzymy zmienną "haslo" która przechowa nam wpisane hasło

Daj do draw:

haslo=keyboard_string; // Hasło ustawiamy na wartość taką co wpisaliśmy na klawiaturze :)
draw_text(x,y,string_length(haslo)*'*'); // Rysujemy gwiazdki na pozycji X, Y

A żeby zobaczyć jakie jest hasło np. do keyboard press ENTER wpisz:

show_message(haslo) // Pokazuje wiadomość z hasłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...