Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Mam na przykład pistolet który ma nieskończona amunicje,mam coś takiego że jak nacisne F2 to zmienia mi sie na shotguna ale on ma 60 nabojów i wystrzelam ich pięć zostanie mi 55 nabojów i chcem że jak wróce do pistoleta(F1) a później znowu do shotguna żeby było tyle naboji ile zostało anie że odnowa znowu to samo, to samo jak przejde do następnego roomu to zachowują się informacje o broni jak to zrobić?? Z GÓRY DZIĘKUJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 zmienne... :) sorry za krotkiego posta ale dluzej sie nie da wytlumaczyc :D EDIT: haha, pierwszy! :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zmienne? Tablice? Lekcje języka polskiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Z czym ty masz problem? Przecież zmienna ci sie nie zmienia spowrotem na 60 jak znow włączysz shotgun nie? A co do przechodzenia przez room to zaznacz persistent albo daj globalne zmienne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ale ja niewiem tylko jak zrobić żeby informacje o broni mi zostały, że wystrzelam 5 nab. zostanie 55(było ich 60) i wróce do pistoletu a jak znowu do tej broni to mi będzie pisać tyle ile było wcześniej tak samo jak z przejściem do roomu to mi sie informacje zachowują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 http://www.gmclan.org/index.php?wiki&wart=7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 to co ty w koncu chcesz bo nie zrozumialem :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja nie rozumiem tego przecież wam napisałem oco chodzi to coś jak w grze mike_p Shot in the dark.Chyba potrzebny będzie przykład(nie musi tak bardzo oczywiście być) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Żałosne... ustawiasz zmienną naboje na create na 60. i już! Przy każdym strzale if naboje>0 naboje-=1. Nie widzę problemu! Przy zebraniu naboi naboje+=ileśtam... Mój boże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Uś ty zgapiaczu ty! (btw kilka dni temu czytałem taki temat) tablica ammo, zmienna ustawionabron; ammo[0]=liczbanaboibroni1; ammo[1]=liczbanaboibroni2; przy strzale if(ammo[ustawionabron]>0) { instance_create(...); ammo[ustawionabron]-=1; } else { show_message("Ni mo naboi"); } przy zebraniu ammo[other.bron]+=other.wartosc; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ale na ekranie są informacje o broni pistolet(amunicja) a jak przełącze na F2 to shotgun daje...ah zrobie tak że nie będe mógł wrócić do broni tamtej dopóki tej nie wystrzelam, ale mam problem jak zrobić że amunicja którą zbiore jest losowa (albo do shotguna, albo do innej broni)?? Edit: Sorka dopiero teraz tę odpowiedź zobaczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Widzę, że kolejne zgapienie. W SitD amunicja jest losowa, a kiedy gadałem o tym z kumplem, powiedział, że nigdy jeszcze nie widział żeby w jakiejś grze była losowa... Ja się tam nie znam. Robisz obiekt zasobnika i w create dajesz bron=random(iloscrodzajowbroni); i wartosc=random(iloscnaboi); a reszta tak jak napisałem wcześniej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Nie rozumiem O_O.(chyba będzie przykład) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 To jak nie kumasz tablic to zrób normalnie na zmiennych... Bosh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja ci nie zrobię przykładu :P A jeśli nie rozumiesz co to zmienna to nie radzę brać się za strzelanki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Wogóle nie radzę się brać za żadne gry... chyba że katcz de klaun... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Nie rozumiem tylko z zapisywaniem informacji o broni(zmienne, na napisać żeby nad bohaterem pojawiły sie napis ammo i że jak wystrzele pocisk to mi odejmuje itp. to wiem) Dobra spróbuje to sprawdzic i zrozumieć(raczej musze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Skorzystaj z szukaj, nikt dla Ciebie wszystkiego nie zrobi. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 zrób zmienne globalne, ich zadna zmiana broni czy rooma nie zmieni. Proste - zamiast naboje masz global.naboje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się