def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jak zrobic zeby zadzialalo strzelanie i nie bylo czegos takiego l V _________________________________________ ERROR in action number 1 of Mouse Event for Glob Left Button for object obj_hero: Error in code at line 1: if (ready=1) at position 5: Unknown variable ready _________________________________________ i co to image_single ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Unknown variable ready No pisze przeciez :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 _________________________________________ ERROR in action number 1 of Mouse Event for Glob Left Button for object obj_hero: Error in code at line 1: if (ready=1)>;< at position 5: Unknown variable ready _________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jak zrobic chodzenie wroga w scriptsach tak aby gdy chodzil w lewo to automaycznie wlancza mu sie spr_left? EDIT:niekoniecznie w scriptsach;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Pisałem ci tyle razy i ty nadal nie kumasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 chyba nie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Step: if keyboard_check_pressed(vk_left) {x-=5 && sprite_index=spr_lewo} else f keyboard_check_pressed(vkright) {x+=5 && sprite_index=spr_prawo}//proset i przyjemne :) wszystko łatwo zrozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 ale potwor ma sam chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 skręt w lewo: if direction=180 //jezeli skreca w prawo { sprite_index=spr_lewo } skręt w prawo: if direction=0 //jezeli skreca w lprawo { sprite_index=spr_prawo } skręt w góre: if direction=90 //jezeli skreca w gore { sprite_index=spr_gora } skręt w dół: if direction=270 //jezeli skreca w dol { sprite_index=spr_dol } Teraz rozumiesz? PS: Mam nadzieje ze za 3 razem zrozumiesz <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 aaa wroga nie doczytałem :) tak jak ^^wyżej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 a co z ERROREM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 at position 5: Unknown variable ready Znaczy to ze nie zna wartosci zmiennej ready >.> Jak mozna nie znac angielskiego na takim poziomie i brac sie za GMa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 no tak ale mam ustawione w create ready=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 czy ktos mi napisze dlaczego mi nie dziala? EDIT:Halo halo?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi