Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak rozróżnić czy kolizja zaszła od dołu obiektu czy od góry ? O -||- hero uderza od góry / \ ------------------------------------------ to jest obiekt solid O -||- hero uderza od dołu / \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Precyzyjna kolizja ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Nie rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 ściągnij Action Decodera :) move_bounce_all(1); to na odbijanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 if other.y>y //jeżeli objekt z kolizją jest pod nami to cośtam To dać w kolizji z czymś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 tez tak probowalem, z tym ze ten other to obiekt z ktorym jest ta kolizja, ale i tak cos nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 if( other.y ) > y { //jeśli zaatakował od dołu } else if( other.y ) > y { //jeśli od góry } else if( other.x ) > x { //jeśli z lewej } else if( other.x ) < x { //jeśli z prawej } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 if( other.y ) > y { //jeśli zaatakował od dołu } else if( other.y ) > y { //jeśli od góry } else if( other.x ) > x { //jeśli z lewej } else if( other.x ) < x { //jeśli z prawej } Znalazłem błąd :D if( other.y ) > y { //jeśli zaatakował od dołu } else if( other.y ) [b]<[/b] y { //jeśli od góry } else if( other.x ) > x { //jeśli z lewej } else if( other.x ) < x { //jeśli z prawej } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Coś mi sie wali, ale to nie z powodu twojego kodu :( Bo wiem że powinien działać poprawnie. Sam wcześniej podobne wymyśliłem z tym że w obiekcie hero. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się