pager Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 tutaj jest przykładzik prostego fps makera i mam 2 problemy: fpsmaker 1. global.ammo=30 , a jak licznik amunicji dojdzie do zera ma sie zatrzymac" if(global.ammo==0)then can_shoot=false i to działa tylko jak jest opcja klawisza 'left pressed', ale jak chce miec np karabin maszynowy i daję opcję 'global left button' to licznik schodzi poniżej zera 2. w DRAW dałem: draw_text(50,50,'FPS: '+string(room_speed)+' / '+string(fps)); i mi nie wyswietla FPS ;( prosze o pomoc, dzieki. :) z ciekawości i dla nauczenia się niektórych rzeczy. Toć nie po to aby później za 99 euro sprzedawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Ale po co chcesz przerobić ten przykład ? 1. if(global.ammo<=0)then can_shoot=false 2. d3d_set_projection_ortho(0,0,640,480,0); d3d_set_hidden(false); draw_text(150,150,'FPS: '+string(room_speed)+' / '+string(fps)); d3d_set_hidden(true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 eeee i nic, dalej licznik poniżej zera schodzi :crying: a ten kod na draw fps wyłączył mi tryb 3D ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Oto poprawiony przyklad: DLOAD fps maker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 PsichiX wielkie dzięki!! super wsio dziala :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi