Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Mam problem zrobiłem coś takiego że jak się wciśnie strzałke do góry to kursor zmienia pozycje. np. mouse_x+=3 mouse_y+=3 Lecz zamiast zmienić pozycje wyskakuje błąd :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 jaki błąd ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 display_mouse_set(x,y); Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 mi nie chodzi wyłączyć ją całkowicie.... ! Błąd : ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_celownik: Error in code at line 7: if keyboard_check_direct(vk_right){mouse_x+=8;} at position 37: Cannot assign to the variable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 może zamiast mouse_x wpisz mouse.x :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Nie ma czegoś takiego. Użyj funkcji display_mouse_set(x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Niestety dalej nie działa Error in code at line 7: if keyboard_check_direct(vk_right){mouse.x+=8;} at position 37: Unknown variable mouse chyba nie ma takiej zmiennej.... ;] EDIT : A to w pomocy : mouse_x* X-coordinate of the mouse in the room. Cannot be changed. mouse_y* Y-coordinate of the mouse in the room. Cannot be changed. Nie no musi być jakiś sposób żeby przestawić ten kursor ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A nie da sie zrobic obiektu cursor na step mu daj zeby wskoczyl na mouse_x, mouse_y. I zmieniaj pozycję tego obiektu a nie kursora :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ALe to będzie przypisanie obiektu do zmiennej mouse, a jak potem zmienie obiekt to przecież zmienna mouse sie nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 a może spróbuj tak: x = mouse_x y = mouse_y Powinno zadziałać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 i co to da ? Przypisuje tylko wartość mouse_x do x obiektu, ale kursor cały czas jest w tym samym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 To zrób sprite 'kursor' i uzyj place_free itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 żebym jeszcze wiedział co robi to place_free :D Jestem jeszcze chicken :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Ja pierdyle. Czy w ogóle czytałeś mój post, czy jesteś ślepy czy nie wiem co Klik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 display_mouse_set(x,y); Kryniak udzielił ci odpowiedzi dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 czytałem, sory kryniak ale wtedy źle tego użyłem .... i napisałem że blokuje mi myche , patrz 4 post. Dzięki pomogłeś :) Edit Skoro jest już ten temat To jak zrobić żeby kursor było równo z hero w poziomie przy podskoku. Do podskoku użyłem if ! place_free(x,y+2) {vspeed = -15} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 do hero w 'step' czy tam 'end step' wsadź display_mouse_set(x,mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Źle sie troche wyraziłem, poprostu chce kiedy hero podskakuje to i celownik tez idzie do gory, a nie zostaje. Z tym że jak podsakuje to kursor cały czas może zmieniać pozycje(jeśli ruszymy myszką ). Troche nagmatfałem ale chyba wiecie ocb. Do snake : wrzuciłem to ale kursor obraca mi sie po okręgu i mycha wariować zaczeła :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 display_mouse_set( oHero.x, oHero.y ); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Nie bardzo to działa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się