mike_p Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam. Mam problem z grą platformową. Chcę zrobić takie cuś, że można wskakiwać na platformy od dołu. Niestety, nie wiem jak :P Mam w kolizji z platformą, że jeśli y platformy jest większe niż bohatera, to move to contact i vspeed=0; Lecz jak chcę wskoczyć od dołu, bohater dziwnie zatrzymuje się tam na chwilę a potem spada. Nic nie dała zamiana wszystkiego z solid na all :P Z góry dzięki za pomoc i za te tematy, których nie udało mi się znaleźć, a już były na forum 100 razy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prze_As Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 W kolizji z objektem daj gravity=0 . To powinno działać. Ten kod jest standardowym silnikiem fizyki w grach platformowych. Mam nadzieje że dobilismy uczciwej wymiany, ja dałem ci silnik , ty dasz mnie w creditsach. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Muszę to komentować? Proszę dalej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 W pisz w szukajke "mario" i trochę przerób te kody ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Powiem szczerze że ktoś niedawno pytał na forum o tym,ale jak tematy nazywa się "pomocy pls","mam problem",to nie łatwo jej to znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 moze pokombinuj z vspeed < 0... ja tylko staram sie pomagac :D @prze_as: swietny silnik! pozazdroscic! <_< jeden kodzik i niby silnik... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Przykład by Tymon pokombinuj z tym ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Stworzyłem kiedyś przykład platformówki Mario z rozpędzaniem, takim wskakiwaniem i rozwalaniu potworków jak naskoczysz i inne tricki takie jak double jump (ppodwójny skok) itp. Jak znajdę na Dysku to ci podam. W chwili obecnej mogę ci tylko powiedzieć, że będzie to związane ze zmienną typu bool o nazwie solid (znasz ją pewno) i warunkiem, który będzie decydował o wartości tej zmiennej. Zaraz może zarzucę przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Dobra, dzięki chłopaki, już sam wykombinowałem (z podpowiedzi Mistrzunia) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi