Skocz do zawartości

Create Effect w kodzie


Rekomendowane odpowiedzi

create_effect_below(typ,x,y,rozmiar,kolor) tworzy gotowe efekty pod obiektami, a create_effect_above(typ,x,y,rozmiar,kolor) tworzy je ponad.

Typy effectów:

 

ef_explosion

ef_ring

ef_ellipse

ef_firework

ef_smoke

ef_smokeup

ef_star

ef_spark

ef_flare

ef_cloud

ef_rain

ef_snow

 

Rozmiary:

0=Mały (Small)

1=Średni (Medium)

2=Duży (Large)

:P

 

edit: zapomniałem wpisać kolorów :P

 

Kolory:

c_aqua

c_black

c_blue

c_dkgray

c_fuchsia

c_gray

c_green

c_lime

c_ltgray

c_maroon

c_navy

c_olive

c_purple

c_red

c_silver

c_teal

c_white

c_yellow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że Punisher już wie, ale chciałbym napisać, że metody "create_effect_below(typ,x,y,rozmiar,kolor)" i "create_effect_above(typ,x,y,rozmiar,kolor)" nie są poprawne ani w GM6, ani w GM7. Sprawdziłem. Można tylko metodą "effect_create_above/below(...)"/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...