Boro Casso Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Mam pytanie czy w game makerze da radę wrzucić na całą plansze taki efekt http://www.4gamer.net/patch/demo/guild2/004.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 A możesz dokładniej powiedzieć o jaki efekt Ci chodzi??? Edit: A może chodzi Ci o rzut izometryczny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Powiedz dokładnie o jaki efekt Ci chodzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 A może chodzi Ci o rzut izometryczny??? To bardziej 3D niż izomtria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Sam temat mówi że chodzi mu o rozmycie, lub tzw. blur, bezmózgie bałwany. :P Oczywiście że się da - dll'em albo rozciągnięciem ekranu gry na cały ekran jeśli jest mniejszy. Innych sposobów nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 blur taki lewy to możesz zrobić przez jakiś obiekt ze spritem i alphą który przykrywa plansze jeśli Ci o to chodzi, chociaż to kiepska opcja co wymyśliłem a druga to przez użycie surface idzie bankowo bo podobne efekty rozmycia używam do zrobienia intra do mojej gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się