Skocz do zawartości

Kurs Irrlichta


Mag_Ognia

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, robienie gier w C# będzie tak wydajne, że hej, a na dodatek każdy ci ściągnie .NET Framework, żeby pograć w twoją grę :) . Olej kurs z Eksperta i przysiądź się do pisania w Irrlicht pod C++, a do tego masz pełno kursów, na oficjalnej stronie masz sporo linków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moja matka ma na laptop z Xp i miała tak samo jak ja

 

To chyba czarodziej wyczarował. Albo po prostu zostało przez kogoś zainstalowane. Zresztą C# tworzyli nie z myślą og rach, więc daj sobie spokój albo zainteresuj się XNA (czy jak temu tam było temu frameworkowi Microsoftu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem,najlepiej niech się Wypowie Ranmus albo Marmot.
a czemu oni? nie ma innych mądrych na forum? czy może w tym poście znalazła się szczypta wazeliny? :D

 

a co do tematu - a po co komu kursy po polsku. angielski w tym, khm, 'fachu' to podstawa choćby w stopniu podstawowo-średnio-zaawansowanym. na oficjalnej stronie masz piękne tutki, a z samym Irrlichtem piękne przykłady. czego chcieć więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie zgodzę się z Marmotem, że tworzenie gier w C# mija się z celem. Otóż szybkościowo znacznie bliżej mu do C++ niż do takiego GM'a. Po drugie im silniejsze procesory, tym różnica między C# a C++ się będzie coraz bardziej zacierać.

 

Po trzecie zawsze można do gry dołączyć microsoft .net 2.0 redistributable ważące 25MB. Tak samo jest zresztą z DX, które jest dołączane do praktycznie każdej komercyjnej gry. Wiem, głupio będzie wyglądać, jak amatorska gra będzie mniejsza od .NET'a. ;P Zresztą jest rozwiązanie:

http://www.blackhillsoftware.com/blog/2006...tnet-framework/ - Skrypt do inno setup, który pozwoli w czasie instalacji wykryć czy jest .net i jeśli go nie ma, to instalka automatycznie go ściągnie i zainstaluje. :)

 

Po czwarte zanim on zrobi coś sensownego w C++, to miną wieki (o ile w ogóle coś zrobi).

 

Po piąte:

http://xna.pl/

http://creators.xna.com/

 

I silniki:

http://www.devmaster.net/engines/list.php?fid=6&sid=2

 

Z ciekawszych to:

Jad Engine - http://www.jadengine.com/index.php?title=Main_Page

Irrlicht.net - http://irrlicht.sourceforge.net/

Horde 3D - http://www.nextgen-engine.net/

FlatRedBall - http://www.flatredball.com/frb/

Torque X - http://www.garagegames.com/products/torque/x/

DarkGDK.NET - http://darkgdk.thegamecreators.com/?f=dgdk_net

 

ps. Bez znajomości chociażby podstaw OOP, lepiej póki co nie zbliżać się do C#.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...