ara Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 mam object0 i jak on się zderzy z object1 to ma mu zycie-=1 a odejmuje kilkanaście pomocy!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Użyj zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 może przykładzik???? pleasssssse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Obiekt kolizuje co stepa, więc też co stepa odejmuje 1. Możesz użyć alarmów i zwykłej zmiennej by to zablokować. W kolizji: if( enable ) { zycie -= 1; enable = false; alarm[0] = room_speed; } W alarm 0: if( !enable ) enable = true; Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 error mówi: zły enable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 http://www.gmclan.org/up2386_11_ara.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 zaznacz relative. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 bo kolizja nie trwa jeden moment :) do tej kolizji spróbuj dać klocek ustawiający alarm, i w tym alarmie wszystkie akcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 albo w create hero_niesmiertelny ustaw alarm[0] na np. 5 sek. i ze w kolizji hero sie zmienia w hero_niesmiertelny, ustaw hero_niesmiertelnemu to samo co hero (sterowanie, zbieranie bonusow itp.) tylko wywal kolizje z przeciwnikiem oraz dodaj event alarm[0] ze sie wtedy zamienia z powrotem w hero i w create hero daj alarm[0] = 0 chyba powinno dzialac. :thumbsup: aha i mozesz dac hero_niesmiertelnemu sprite migajacego hero jak chcesz :P mam nadzieje ze zrozumiales... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Create: enable = true; Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się