Skocz do zawartości

przy kolizji obiectu z objectem


ara

Rekomendowane odpowiedzi

Obiekt kolizuje co stepa, więc też co stepa odejmuje 1. Możesz użyć alarmów i zwykłej zmiennej by to zablokować.

 

W kolizji:

if( enable )
{
     zycie -= 1;
     enable = false;
     alarm[0] = room_speed;
}

W alarm 0:

if( !enable )
     enable = true;

Pozdrawiam, mroow. :cat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo w create hero_niesmiertelny ustaw alarm[0] na np. 5 sek. i ze w kolizji hero sie zmienia w hero_niesmiertelny, ustaw hero_niesmiertelnemu to samo co hero (sterowanie, zbieranie bonusow itp.) tylko wywal kolizje z przeciwnikiem oraz dodaj event alarm[0] ze sie wtedy zamienia z powrotem w hero i w create hero daj alarm[0] = 0 chyba powinno dzialac. :thumbsup:

aha i mozesz dac hero_niesmiertelnemu sprite migajacego hero jak chcesz :P

mam nadzieje ze zrozumiales... :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...