wielku Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 mam pytanie, czy mógł by mi ktoś pokrótce opisać co i jak ze skryptami, ja jestem na poziome początkującym, ale ja już chce wiedzieć jak się pisze skrypty od czego zacząć czyli wiecie początki ze skryptami, bo bo bo....bo ja nie chce się ośmieszyć jak będę dawał moją first grę :D :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Zajżyj do Faq, poprzeglądaj tematy i przykłady. Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem twoje pytanie, chcesz sie dowiedzieć co to skrypty? Skrytpy to funkcje (słowa), wartości, znaki, dopowiednio poukładane tworzące silnik gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielku Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 moje pytanie brzmi jak zacząć ze skryptami, jak je pisać, o co w nich chodzi, itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McCzarny Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Radzę Ci zacząć czytać https://gmclan.org/index.php?wiki z tego się dużo nauczysz i oczywiście równocześnie próbować coś robić w GM'ie oraz czytać w miarę regularnie tematy z tego podforum(pytania początkujących) jak załapiesz mniej więcej podstawy to już reszta pójdzie szybko =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Jeszcze raz mówie przejżyj faq, polską dokumentacje itp. Skrytpy możesz pisać nawet w notatniku, tylko potem wczytaj je game makerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...