tomalas Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Już 3 nad ranem a ja ciągle nie mogę dojść... Otóż mam problem... jak to zwykle bywa ;] Za "Chiny" nie mogę narysować sprita przy każdym graczu... Dokładniej: Gdy zmienna w obiekcie gracza będzie true rysuje ona sprita na jego (gracza) aktualnych pozycjach i rysuje go aż zmienna będzie false... i żeby narysowanego sprita widzieli inni gracze... Używam 39dll i engine -0NL1N3-... Proszę jakaś rada chociaż siedzę nad tym do 3 niby proste :( Dodam jeszcze że gracze się poruszają więc sprite musi się rysować cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Spróbuj global.zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 draw_sprite(self.x,self.y,~) Ja mialem taki problem ze wyswietlalo mi sprite tylko przy 1 obiekcie tego samego typu i rozwiazalem go w ten sposob xD Wtedy rysuje tylko na swoich aktualnych pozycjach a nie na pozycjach wszystkich obiektow tego samego rodzaju ^^ (chyba). No i na zmiennych se dopisujesz kiedy ma rysowac, albo robisz ze jak zmienna true to image_alpha=1 a potem 0 :P To bedzie cos jak: if zmienna=true draw_set_alpha(1) else draw_set_alpha(0) A tu rysowanie sprita. Cos w tym stylu powinno byc ^^ No i jeszcze podopisuj { i } zeby te ify odwolywaly sie do rysowania sprita a nie tylko ten 2 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Ta ale co z tego za narysuje na swoich pozycjach ja to musze przesłać na serwer i od serwera do graczy gdzie ma to rysować i czy wogole w tej chwili ma rysowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 hmm... spróbuj przesyłać zmienne. I w kliencie tam w obiekcie other //wczytuje zmienna //if( zmienna ) itdd Może ci to zaraz jaśniej napisze... Edit: np. w kliencie wyślij jakąś zmienna writebyte( zmienna ); potem tam gdzie ma rysowac dajesz w draw: readbyte( zmienna ); if( zmienna ) = 1 { //rysuj } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Ta ale co z tego za narysuje na swoich pozycjach ja to musze przesłać na serwer i od serwera do graczy gdzie ma to rysować i czy wogole w tej chwili ma rysowac... Używasz tego silnika co ja i masz jakieś dziwne problemy. Przecież jest wysyłana informacja o x i y do każdego gracza o każdm graczu, jest też przecież wysyłana informacja o sprite_index, wystarczy dodać image_index i już. Musisz dodać tą informacje w serverze oraz w kliencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Ale ja chce nie rysować sprita gracza... tylko inny sprite na pozycjach gracz który ma zmienna na true... juz zrobiłem w miare... ale np.: jak dwóch graczy ma ta zmienna na true... to rysuje sprita raz na jednym graczu raz na drugim... A chce żeby każdy rysował swój... Zrobiłem tak że wysyłam do serwera ta zmienna... serwer ja czyta... jezeli jest true to wysyła do wszystkich pozycje gracza który miał ta zmienna na true... i wtedy z powrotem w kliencie w obj_client czytam te współrzędne... i ustawiam je jako zmienne xx yy potem w drawie rysuje sprita na współrzędnych xx yy... problem tkwi w tym ze jak dwóch graczy ma zmienna na true to raz zmienne xx i yy ustala jako współrzędne jednego gracza a raz drugiego dlatego taki efekt że raz się rysuje tu raz tu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się