Hriser Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Jaki jest sposób na zrobienie np. destroy'a obiektu po utracie np. 2 żyć?? P.S: Usuwa sie nie ten obiekt, któremu liczą się życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Jaki jest sposób na zrobienie np. destroy'a obiektu po utracie np. 2 żyć?? P.S: Usuwa sie nie ten obiekt, któremu liczą się życia. Nie bardzo kumam ale wszystko takie latwe procedury mozesz latwo zrobic na klockach np .. Event >> create - w Actions dajesz VAR (ten szary) .. variable : zycie , value 2 (ilosc zyc postaci) Event >> destroy - w Actions dajesz VAR (niebieski) .. variable : zycie , value 0 , equal to , Mozesz dodawac sobie rozne akcje potem , tylko pamietaj o kolejnosci w actions :P Na klockack VAR mozesz duzo i szybko zdzialac ale od razu mowie ze nie wszystko , sam urzywam klockow do prostych rzeczy a do trudniejszych otwieram notatnik z skompletowanymi scryptami z przeroznych stronek , oraz napisanych przeze mnie .. do wielu rzeczy scrypty sa bardzo potrzebne a do tych latwiejszych to nie koniecznie , chociarz w trudniejszych takze mam zrobione na klockach XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Dzieki za pomoc ale i tak zrezygnowałem z tego co chciałem robić ;P ale dzieki i pzdr :] teraz mam inny problem a nie chce mi sie śmiecić forum nowymi postami: >> Co zrobić aby zmienna przetrwała do następnego roomu w takich okolicznościach ( obie na raz) : - zmienna równa "0" pojawia sie w create obiektu - po przejściu roomu 1 obiekt kasuje sie i pojawia od nowa w roomie 2 << ?? Problem: przy pojawieniu się obiektu drugi raz w roomie 2 zmienna znowu przybiera postać "0" (wszystko przez create ale tego sie chyba zmienic nie da :/ ) co poradzicie? wiem ze troche to skomplikowane ale mam nadzieje ze mnie rozumiecie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Daj ja na global jak mozesz, zrob cos takiego: if !variable_global_exists('zmienna') then global.zmienna=0; Wtedy przy create masz 0 a jak gdzies w roomie zalapie na ~=1 to przetrwa przez nastepne roomy (chyba o to ci chodzilo?). PS. To w create jakbys nie wiedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Tak, o to mi chodzi, ale nie działa więc pewnie coś źle robie :/ jak to... if !variable_global_exists('zmienna') then global.zmienna=0; ...daje w create to mi wyskakuje błąd że nie wie co to jest ta zmienna, a jak ją w create ustawiam: zmienna = 0 i pod spodem to co w 'code' to nie dziala :unsure: ... P.S: jak ustawiam global.zmienna = 0 to tez lipa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 To sprobuj ja dac na tekstowa xDD Ja sie nie znam ale w bouncy 3 mam ten kod tylko ze zmienna nie ma 0 i 1 tylko np ma, nie_ma i jakos mi to dziala :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się