Skocz do zawartości

Po stracie 2 żyć dzieje sie to i to...


Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest sposób na zrobienie np. destroy'a obiektu po utracie np. 2 żyć??

 

P.S: Usuwa sie nie ten obiekt, któremu liczą się życia.

 

Nie bardzo kumam ale wszystko takie latwe procedury mozesz latwo zrobic na klockach

 

np ..

 

Event >> create - w Actions dajesz VAR (ten szary) .. variable : zycie , value 2 (ilosc zyc postaci)

Event >> destroy - w Actions dajesz VAR (niebieski) .. variable : zycie , value 0 , equal to ,

Mozesz dodawac sobie rozne akcje potem , tylko pamietaj o kolejnosci w actions :P

 

Na klockack VAR mozesz duzo i szybko zdzialac ale od razu mowie ze nie wszystko , sam urzywam klockow do prostych rzeczy a do trudniejszych otwieram notatnik z skompletowanymi scryptami z przeroznych stronek , oraz napisanych przeze mnie .. do wielu rzeczy scrypty sa bardzo potrzebne a do tych latwiejszych to nie koniecznie , chociarz w trudniejszych takze mam zrobione na klockach XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc ale i tak zrezygnowałem z tego co chciałem robić ;P ale dzieki i pzdr :] teraz mam inny problem a nie chce mi sie śmiecić forum nowymi postami:

 

>> Co zrobić aby zmienna przetrwała do następnego roomu w takich okolicznościach ( obie na raz) :

 

- zmienna równa "0" pojawia sie w create obiektu

- po przejściu roomu 1 obiekt kasuje sie i pojawia od nowa w roomie 2 <<

??

 

Problem: przy pojawieniu się obiektu drugi raz w roomie 2 zmienna znowu przybiera postać "0" (wszystko przez create ale tego sie chyba zmienic nie da :/ )

 

co poradzicie? wiem ze troche to skomplikowane ale mam nadzieje ze mnie rozumiecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj ja na global jak mozesz, zrob cos takiego:

 

if !variable_global_exists('zmienna')

then global.zmienna=0;

 

Wtedy przy create masz 0 a jak gdzies w roomie zalapie na ~=1 to przetrwa przez nastepne roomy (chyba o to ci chodzilo?).

 

PS. To w create jakbys nie wiedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, o to mi chodzi, ale nie działa więc pewnie coś źle robie :/

 

jak to...

 

if !variable_global_exists('zmienna') 
then global.zmienna=0;

 

...daje w create to mi wyskakuje błąd że nie wie co to jest ta zmienna, a jak ją w create ustawiam: zmienna = 0 i pod spodem to co w 'code' to nie dziala :unsure:

 

...

 

P.S: jak ustawiam global.zmienna = 0 to tez lipa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...