M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 tak jak w temacie - jakim kodem zastapic klocek effect explosion? tzn. to wiem ale nie wiem jak dobrac kolor. mam kod: if zycie<=0; { ef_explosion instance_destroy(); } i nie wiem co wpisac po ef_explosion z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=25 przeczytaj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 no dobra mam cos takiego: effect_create_above(explosion,teethon.x,teethon.y,0,purple) i mi wyskakuje: Unkown variable explosion a "teethon" to po prostu nazwa przeciwnika (wiem ze glupia ale to nic:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 ef_explosion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 effect_create_above(ef_explosion,teethon.x,teethon.y,small,c_purple) Powinno działać Edit: Teraz poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 teraz unkown variable purple <_< tu chyba chodzi o kodowanie koloru, np. #FFFFFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Teraz powinno działać (patrz na mój poprzedni post) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 GRRR!!! :angry: teraz enemy od razu eksploduje i to czarna eksplozja a nie fioletowa!!! ja sie zalamie!!! event create teethonzycie=100 event collision z pocisk teethonzycie-=40 event step if teethonzycie<=0; { effect_create_above(ef_explosion,teethon.x,teethon.y,0,c_purple) instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Create teethonzycie=100; Może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 juz tak przeciez dalem <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 if teethonzycie<=0 { effect_create_above(ef_explosion,teethon.x,teethon.y,0,c_purple) instance_destroy(); } Daj to w step :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 patrzcie na post 8.! tam jest to co ja mam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 ty masz if teethonzycie<=0[b];[/b] { effect_create_above(ef_explosion,teethon.x,teethon.y,0,c_purple) instance_destroy(); } A ja ci daje if teethonzycie<=0 { effect_create_above(ef_explosion,teethon.x,teethon.y,0,c_purple) instance_destroy(); } I wszytko działa jak nie wierzysz to sprawdź :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 hyh... glupio mi :confused: wybacz! i dziekuje! :D tylko... dlaczego to wybucha na czarno? chyba ze to tylko zludzenie :P zamykam:P i dziekuje wam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi